Main menu

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

Powered by Drupal

ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်း

  မကွေးမြို့နေ ဦး(xxxx)သည် (၂.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် မကွေးမြို့မှ ပြင်ဦးလွင်မြို့သို့ (xxxx) ယာဉ်လိုင်းဖြင့် တန်ဆာခ ကျပ်(၄၀၀၀)ပေးချေ၍ ပစ္စည်းပေးပို့စေခဲ့ရာ ပစ္စည်းမှာ ပြင်ဦးလွင် မြို့သို့ ရောက်ရှိလာခြင်းမရှိသဖြင့် ဂိတ်သို့စုံစမ်းမေးမြန်းခဲ့ရာတွင် တာဝန်ယူမှု/ တာဝန်ခံမှုမရှိသည့် အတွက် (၇.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ တိုင်ကြား လာပါသည်။

   တိုင်ကြားမှုနှင့် စပ်လျဉ်း၍ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေနှင့် ကိုက်ညီမှုရှိ/မရှိ စိစစ်လက်ခံ ခြင်းများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး တိုင်ကြားသူအား မေးမြန်းခဲ့ရာ ပြင်ဦးလွင်ရှိ ဆရာတော်ကြီးအား ကပ်လှူ ရန်အတွက် ဘုရာပြိုကျေးရွာအထိ အလုပ်သမားငှား၍ ဖန်ခါးသီးအားခူးဆွတ်ခိုင်းရခြင်း ဖြစ်ပါ ကြောင်း၊ မိမိပို့ဆောင်သည့် ပစ္စည်းများမှာ တန်ဘိုးအားဖြင့်နည်းပါသော်လည်း ဂိတ်မှ တာဝန်ယူမှု/ တာဝန်ခံမှုမရှိသဖြင့် တိုင်ကြားရခြင်းသာဖြစ်ပါကြောင်းပြောကြားလာပါသည်။ (၁၁.၇.၂၀၂၅)ရက် နေ့တွင် ဌာနတာဝန်ရှိသူမှ (xxxx)ယာဉ်လိုင်း ဂိတ်တာဝန်ခံသို့ ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်၍ ညှိနှိုင်းခြင်းများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ (xxxx)ယာဉ်လိုင်းမှ တိုင်ကြားသူပျောက်ဆုံးခဲ့သည့် ဖန်ခါးသီး(၂)ပြည်၊ ပဲကိတ် တောင့်(၂)ခုအတွက် လျော်ကြေးငွေ ကျပ်(၅၀၀၀ဝ)အား ပေးလျော်မည်ဖြစ်ပါကြောင်း ပြောကြား လာပါသည်။ တိုင်ကြားသူမှလျော်ကြေးငွေ ကျပ်(၅၀၀၀ဝ) ပေးလျော်မှုအပေါ် ကျေနပ်လက်ခံခဲ့ သဖြင့် (၁၄.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် (xxxx)ယာဉ်လိုင်းတာဝန်ရှိသူ၊ တိုင်ကြားသူတို့အား ရုံးသို့ခေါ်ယူ၍ ဌာနတာဝန်ရှိသူများ ရှေ့မှောက်တွင် လျော်ကြေးငွေ ကျပ်(၅၀၀၀ဝ)အား ပေးလျော်စေခဲ့ပြီး ယာဉ် လိုင်းမှ တာဝန်ရှိသူအား ကုန်စည်များ သယ်ယူပို့ဆောင်ခြင်း ဝန်ဆောင်မှုပြုရာတွင် ပို့ဆောင်ပေး ရမည့်ကုန်စည်များကို ပစ္စည်းပို့ဆောင်သူ ရှေ့မှောက်တွင် စနစ်တကျဖွင့်ဖောက်စစ်ဆေးပြီး ကုန်စည်၏တန်ဘိုးကိုလိုက်၍ တန်ဆာခတောင်းခံပြီး သယ်ဆောင်ခြင်း ဝန်ဆောင်မှုပေးသင့် ကြောင်း၊ ဝန်ဆောင်မှုပေးရာတွင်လည်း တာဝန်ယူမှု/ တာဝန်ခံမှုအပြည့်ဖြင့် ဆောင်ရွက်ပေးသင့် ကြောင်း အသိပညာပေးခြင်းများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး ခံဝန်ကတိလက်မှတ်ရေးထိုးစေခြင်း၊ တိုင်ကြား သူဘက်မှလည်း အမှုကျေအေးလွှာအား လက်မှတ်ရေးထိုးစေခြင်း၊ သဘောတူညီချက် ပုံစံ(၉)တွင် လက်မှတ်ရေးထိုးစေခြင်းများ ပြုလုပ်စေလျက် (၁၄.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် အမှုအားပိတ်သိမ်းနိုင်ခဲ့ ပါသည်။

DOCA(မကွေး)

ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်း

  မကွေးမြို့နေ ဦး(XXX)သည် (၂၆.၄.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် (XXX) Mobile ဆိုင်မှ Tablet တစ်လုံးအား ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)ဖြင့် Page Chat Box မှတစ်ဆင့် ငွေပေးချေ၍ မှာယူခဲ့ရာ (XXX) မြန်မာနိုင်ငံအနှံ့ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းဖြင့် ပေးပို့မည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့သော်လည်း ရောက်ရှိလာခြင်းမရှိသဖြင့် ၎င်း Mobile အရောင်းဆိုင်မှ တာဝန်ရှိသူအား ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်၍ မေးမြန်းခဲ့ရာ ပစ္စည်း၏တန်ဘိုးမှာ ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)မှ (၆၂၀၀၀ဝ)သို့ ဈေးနှုန်းမြင့် တက် သွားပြီဖြစ်၍ လိုအပ်ငွေ ကျပ်(၂၇၀၀၀ဝ)အစား ကျပ်(၂၀၀၀ဝ)ဈေးလျော့ထား၍ ကျပ်(၂၅၀၀၀ဝ) ထပ်မံပေးပို့ပေး ရမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ ငွေထပ်မံပေးပို့မှသာ ပစ္စည်းအား ပြန်လည်ပေးပို့ပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြား လာသဖြင့် တိုင်ကြားသူမှ ပစ္စည်းရောက်ရှိချိန်တွင် ပေးချေပေး မည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ရာတွင် လက်ခံမှုမရှိ၍ ပေးချေထားသည့် ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)အား ငွေပြန်လည်ပေးစေလိုကြောင်း တောင်း ဆိုရာတွင်လည်း လုပ်ငန်းသဘောအရ အဆင်မပြေကြောင်း ပြန်လည်ပြောကြားလာ၍ မိမိ၏နစ်နာ ဆုံးရှုံးမှုအတွက် (XXX) Mobile အရောင်းဆိုင်အား ထိရောက်စွာ အရေးယူဆောင်ရွက်ပေးပါရန် (၂၈.၄.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ တိုင်ကြားလာပါ သည်။

          တိုင်ကြားမှုနှင့်စပ်လျဉ်း၍ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေနှင့် ကိုက်ညီမှုရှိ/မရှိ စိစစ်လက်ခံ ခြင်းများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး (XXX) Mobile ဆိုင်၏ လိပ်စာမှာ (XXX)၊ ရန်ကုန်မြို့နှင့် (XXX) မြန်မာ နိုင်ငံအနှံ့ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်း၏ လိပ်စာမှာ (XXX)၊ ရန်ကုန်မြို့တို့ဖြစ်သဖြင့် မြေပြင်တွင် အမှန်တစ်ကယ်ရှိ၊ မရှိ စုံစမ်းစစ်ဆေးပေးနိုင်ရန်နှင့် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ပါရန် ရန်ကုန်တိုင်း ဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ မေတ္တာရပ်ခံ ညှိနှိုင်းအကြောင်းကြားစာ ပေးပို့ခဲ့ပါသည်။ (၁၈.၅.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် Tablet ပစ္စည်းမှာ ရောင်းချလိုက်ပြီဖြစ်၍ လုပ်ငန်းရှင်မှ Wave Money ဖြင့် တိုင်ကြားသူထံသို့ ငွေလွှဲပေးပို့ထားပြီးဖြစ်ကြောင်း ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်၍ ငွေထုတ်ရန်အတွက် Code နံပါတ်အား ပေးပို့လာသည့်အတွက် တိုင်ကြားသူမှ ဆိုင်သို့သွားရောက် ထုတ်ယူခဲ့ရာတွင် ၎င်းငွေမှာ ထုတ်ယူပြီးဖြစ်ကြောင်း Wave Money ဆိုင်မှ ပြောကြားလာသဖြင့် ထပ်မံလိမ်လည်မှု အတွက် အရေးယူဆောင်ရွက်ပေးပါရန် ဌာနသို့ ဆက်သွယ်သတင်းပေးပို့လာသဖြင့် ဌာနမှ ရန်ကုန် တိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်အကြောင်း ကြားခဲ့ပါသည်။

          (၆.၅.၂၀၂၅)ရက်နေ့နှင့် (၁၆.၅.၂၀၂၅)ရက်နေ့တို့တွင် ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေး ရာဦးစီးဌာနမှ (XXX) Mobile ဆိုင်နှင့် (XXX) မြန်မာနိုင်ငံအနှံ့ ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းတို့အား မြေပြင်တွင် လုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်ဆောင်ရွက်ခြင်းရှိ/မရှိ သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့် ပူးပေါင်း၍ မြေပြင် ကွင်းဆင်းစစ်ဆေးခဲ့ရာတွင် မြေပြင်တွင် လုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်မှုမရှိကြောင်း စစ်ဆေးတွေ့ရှိမှု အခြေ အနေအား ပြောကြားလာပါသည်။ ထို့အပြင် တိုင်ကြားခံရသည့် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်မှလည်း (၂၀.၆.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် Tablet ဖိုးငွေ ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)အား ငွေပြန်လည်အမ်းပေးမည်ဖြစ် ကြောင်း ဆက်သွယ်ရရှိခဲ့သည့်အတွက် သတ်မှတ်ရက်ထိ စောင့်ဆိုင်းပေးစေလိုပါကြောင်း ပြောကြား လာပါသည်။  မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ တာဝန်ရှိသူမှ (XXX) Mobile ဆိုင်၏ ဖုန်းနံပါတ်(၀၉-xxXXX)သို့ အကြိမ်ကြိမ်ဆက်သွယ်ခဲ့သော်လည်း ဆက်သွယ်၍မရရှိပဲ ဇွန်လ (၃၀) ရက်နေ့တွင် ဆက်သွယ်ရရှိသဖြင့် (၂၀.၆.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် Tablet ဖိုးငွေ ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)အား ငွေပြန်လည်အမ်းပေးမည်ဟုပြောကြားထားမှုအပေါ် အချိန်အတိုင်းအတာတစ်ခုအထိ စောင့်ဆိုင်းခဲ့ ပြီးဖြစ်ကြောင်း စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတစ်ခုကို ဆက်လက်လုပ်ကိုင်မည်ဆိုပါက မိမိဆိုင်၏ အမည်၊ ဂုဏ်သိက္ခာရှိမှုသည် အလွန်အရေးကြီးကြောင်း ပြဿနာများ ဖြစ်ပေါ်လာပါကလည်း တာဝန်ယူမှု/ တာဝန်ခံမှုအပြည့်ဖြင့် ဆောင်ရွက်ပေးရမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ အွန်လိုင်းဖြင့် ရောင်းချမည်ဆိုပါကလည်း အွန်လိုင်းမှတ်ပုံတင်ခြင်းကို ကုန်သွယ်ရေးဦးစီးဌာနတွင် ဆောင်ရွက်ရမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ အွန်လိုင်း မှတ်ပုံတင်ဆောင်ရွက်ထားခြင်းမရှိဘဲ ရောင်းချနေပါက အရေးကြီးကုန်စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှုဥပဒေ ဖြင့် အရေးယူခံရမည်ဖြစ်ကြောင်း အသိပညာပေးပြောကြားခဲ့ရာ (XXX) Mobile မန်နေဂျာ(XXX) ဆိုသူမှ (၅.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် Tablet ဖိုးငွေ ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)အား ငွေပြန်လည်ပေးမည်ဖြစ် ကြောင်း ပြောကြားလာသဖြင့် တိုင်ကြားသူ ဦး(XXX)အား ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်၍ အသိပေးခဲ့ပါသည်။

          (၅.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် (XXX) Mobile မန်နေဂျာ ဦး(XXX)က ဖုန်းဖြင့် ဆက်သွယ်၍ Tabletဖိုးငွေ(၃၅၀၀၀ဝိ/-)ကျပ်အား (၆.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် ငွေလွှဲပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြား လာရာ ဌာနတာဝန်ရှိသူက (၅.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် ငွေလွဲပေးမည်ဟု ပြောကြားထားသည့် အတွက် တိုင်ကြားသူထံသို့လည်း ချိတ်ဆက်ပြီးဖြစ်သည့်အတွက် ထပ်မံရက်ရွှေ့၍မရပါကြောင်း ပြောကြား ခဲ့ရာ မန်နေဂျာ ဦး(XXX)က Kpay ဖြင့် ငွေကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)အားလွှဲပေးခဲ့ပါသည်။ တိုင်ကြားသူ မှလည်း Tabletဖိုးငွေ ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)အား ပြန်လည်ရရှိပြီဖြစ်သည့်အတွက် ဌာန၏ ဖြေရှင်းဆောင် ရွက်ပေးမှုအပေါ် စိတ်ကျေနပ်မှုရရှိပြီဖြစ်၍  ကြေအေးလွှာတွင် လက်မှတ်ရေးထိုးစေကာ အမှုအား (၇.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင်  ပိတ်သိမ်းနိုင်ခဲ့ပါသည်။   

DOCA(မကွေး)

ဖုန်းပြုပြင်ရေးဝန်ဆောင်မှုနှင့် ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

ကရင်ပြည်နယ် ဘားအံမြို့နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ဖုန်းကင်မရာထဲသို့ ရေငွေ့ ဝင်သောကြောင့် ဖုန်းပြုပြင်ရေးဆိုင် တစ်ဆိုင်တွင် (၃)ကြိမ်တိုင်တိုင် သွားရောက်ပြင်ဆင်ခဲ့သော်လည်း အဆင်မပြေသည့်အပြင် ဖုန်းမှန်ကွဲနေကြောင်း သိရှိရသဖြင့် အခြားဖုန်းပြုပြင်ရေးဆိုင်တစ်ဆိုင်သို့‌ ပြောင်း၍ပြသခဲ့ရာ ဖုန်းမှန်လဲလှယ်ရမည်ဖြစ်ကြောင်းနှင့် ကုန်ကျစရိတ်ငွေကျပ် ၂၆၅,၀၀၀/- ကုန်ကျမည်ဟုပြောကြားခဲ့သည့်အတွက် ယခင်ပြသခဲ့သော ဖုန်းပြုပြင်ရေးဆိုင်သို့ အကျိုးအကြောင်းပြောကြားရာတွင် ဖုန်းပြင်ဆင်မှုကို ၎င်းတို့ဆိုင်၌ ပြန်လည်ပြင်ဆင်ဆောင်ရွက်ပေးမည်ဖြစ်ကြောင်းနှင့် ကုန်ကျစရိတ်တစ်ဝက်ကို ကျခံပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း ဖြေကြားရာ တိုင်ကြားသူက ဖုန်းပြင်ဆင်မှုကို အခြားဖုန်းပြုပြင်ရေးဆိုင်၌သာ ပြင်ဆင်လိုပြီး ကုန်ကျစရိတ်တစ်ဝက်ကို ကျခံပေးစေလိုကြောင်း တောင်းဆိုခဲ့မှုအပေါ် ဆောင်ရွက်ပေးမှုမရှိသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုအခြေအနေ။ တိုင်ကြားမှုနှင့် ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြားသူနှင့် တိုင်ကြားခံရသည့် ဖုန်းပြုပြင်ရေးဆိုင်ပိုင်ရှင်တို့အား ခေါ်ယူတွေ့ဆုံ၍ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းမှုများ ပြုလုပ်ပေးခဲ့ရာ ဆိုင်ပိုင်ရှင်အနေဖြင့် ဖုန်းပြင်ဆင်ရန် အပ်နှံချိန်က လက်ခံခဲ့ရာတွင် ဖုန်းနှင့် ပတ်သက်၍ ပျက်စီးမှု ရှိ/မရှိ သေချာစွာ စိစစ်လက်ခံမှု မရှိခြင်းကြောင့်လည်းကောင်း၊ အငြင်းပွားမှုဖြစ်လာပါက မိမိ၏ဆိုင်ဂုဏ်သတင်း ထိခိုက်မည်ဆိုး၍လည်းကောင်း၊ စားသုံးသူ၏အငြင်းအပေါ် အလေးထား၍လည်းကောင်း စားသုံးသူဘက်မှ တောင်းဆိုသော Screen မှန်အက်ကွဲခြင်အတွက် ဖုန်းပြုပြင်သည့်အခြားဆိုင်တွင် အပ်နှံထားသည့် ကုန်ကျစရိတ်ငွေကျပ် ၂၆၅,၀၀၀/- ၏ တစ်ဝက်ဖြစ်သော ကျသင့်ငွေကျပ် ၁၃၅,၀၀၀/- ကို ပေးအပ်မည်ဖြစ်ကြောင်း သဘောတူညီမှုရရှိခဲ့ပြီး စားသုံးသူကာကွယ်ရေးနည်းဥပဒေပါ ပုံစံ (၉) သဘောတူညီချက်ပုံစံတွင် ဖြည့်စွက်၍ နှစ်ဦးနှစ်ဖက် လက်မှတ်ရေးထိုးပြီး ဆိုင်ပိုင်ရှင်မှ တိုင်ကြားသူထံငွေကျပ် ၁၃၅,၀၀၀/- ကို ပေးချေခဲ့ပါသဖြင့် နှစ်ဦးနှစ်ဖက်ကျေနပ်မှုရှိပါသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

Inverter Battery ဝယ်ယူမှုနှင့် ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ‌ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် အီလက်ထရောနစ်ပစ္စည်းအရောင်းဆိုင် တစ်ခုမှ Inverter Battery အား အာမခံသက်တမ်း(၅)နှစ်ဖြင့် ဝယ်ယူအသုံးပြုနေသည်မှာ (၁)နှစ်ကျော်ကြာပြီဖြစ်ကြောင်း၊ ဝယ်ယူပြီး(၁)နှစ်အတွင်း အဆင်ပြေသော်လည်း နောက်ပိုင်းတွင် မကြာခဏ Error ဖြစ်ပြီး ဆိုင်ဘက်မှ လာရောက်ပြင်ဆင်ပေးသော်လည်း ကောင်းမွန်မှုမရှိပါသောကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ Website Complaint System သို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။ တိုင်ကြားမှုနှင့် ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြားခံရသည့် အီလက်ထရောနစ်အရောင်းဆိုင်သို့ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားခဲ့ရာ ဆိုင်မှတာဝန်ရှိသူများသည် ၂၉-၅-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူနှင့် တွေ့ဆုံ၍ Inverter Battery များသည် Warranty ပေးသည့် ကာလအတွင်း Battery Error များဖြစ်ပေါ်သောကြောင့် ဝယ်ယူစဉ် Battery များ၏ တန်ဖိုးငွေကျပ် ၆,၁၂၀,၀၀၀/- မှ တိုင်ကြားသူ အသုံးပြုခဲ့သည့် ကာလအတွက် ငွေကြေးဖြတ်တောက်၍ ကျန်ငွေကျပ် ၅,၆၈၄,၀၀၀/- ကို တိုင်ကြားသူထံ ပြန်လည်ပေးအပ်ခဲ့မှုအပေါ် တိုင်ကြားသူမှ ကျေနပ်လက်ခံပါကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာပါသည်။ တိုင်ကြားသူမှလည်း ဌာနသို့ ဆက်သွယ်၍ အီလက်ထရောနစ်အရောင်းဆိုင်မှ ငွေကျပ် ၅,၆၈၄,၀၀၀/- ပေးအပ်မှုအပေါ် လက်ခံရရှိပါကြောင်းနှင့် ကျေနပ်မှုရှိသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုအား ပိတ်သိမ်းလိုကြောင်း ပြောကြားလာသဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

ရေသန့်စက်ဝယ်ယူခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှု အခြေအနေ

မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စဉ့်ကိုင်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ကုမ္ပဏီတစ်ခုထံမှ ၁၀-၆-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် ငွေကျပ် (၄၅)သိန်းဖြင့် ရေသန့်စက်ဝယ်ယူခဲ့ရာ (၆)လတစ်ကြိမ် ဝန်ဆောင်မှု အပြည့်ပေးရန် ကတိပြုထားသော်လည်း လာရောက်ပြုလုပ်ပေးမှုမရှိခြင်း၊ ရေသန့်စက်တပ်ဆင်ပြီး ရေအရည်အသွေး ပြည့်မီမှုမရှိခြင်း၊ ရေသန့်အရည်အသွေးအား စံသတ်မှတ်ချက်နှင့်အညီ ရယူလိုခြင်း၊ ဖိုက်ဘာရေစစ်အိုး ပေါက်သည်ကို လာရောက်ပြင်ဆင်ပေးမှုမရှိခြင်းတို့ကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ Consumer Call Center သို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုအခြေအနေ။ ကျောက်ဆည်ခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးမှ တိုင်ကြားခံရသည့် ကုမ္ပဏီသို့ ဆက်သွယ်ခဲ့ရာ ၎င်းတို့ကုမ္ပဏီရုံးမှာ မန္တလေးတွင်မရှိဘဲ ရန်ကုန်မြို့တွင် ရှိကြောင်း၊ တိုင်ကြားသူထံသို့ ဝန်ထမ်းများစေလွှတ်ပြီး ပြင်ဆင်ဆောင်ရွက်လျက်ရှိကြောင်း ပြောကြားခဲ့မှုအရ တိုင်ကြားသူထံသို့ ဆက်သွယ်ခဲ့ရာ ကုမ္ပဏီမှ ရေသန့်စက်အား လာရောက်ပြင်ဆင်ပေးလျက်ရှိကြောင်းနှင့် မူလဝယ်ယူစဥ်က ရေသန့်စက်မှာ အိုးအသေးဖြစ်၍ အိုးအကြီးဖြင့် လဲလှယ်လိုကြောင်း၊ ကုမ္ပဏီသို့ တောင်းဆိုခဲ့ရာ ကုမ္ပဏီဘက်မှ အိုးအကြီးဖြင့် လဲလှယ်မည်ဆိုပါက နောက်ထပ် ငွေကျပ် ၁,၅၂၅,၀၀၀/- ပေးရမည်ဖြစ်ကြောင်း နှစ်ဦးနှစ်ဖက် ညှိနှိုင်းသဘောတူညီမှုရရှိခဲ့ကြောင်း တိုင်ကြားသူ၏ တင်ပြမှုအရ သိရှိရပါသဖြင့် ၅-၆-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူမှ ရေသန့်စက် အိုးအကြီးလဲလှယ်ခဲ့ရာတွင် အဆင်ပြေပြီး ရေအရည်အသွေးမှာ ကောင်းမွန်သည့်အတွက် ထပ်မံပေးချေရမည့် ငွေကျပ် ၁,၅၂၅,၀၀၀/- အား ကုမ္ပဏီသို့ ပေးချေခဲ့ပြီးဖြစ်ကြောင်း တိုင်ကြားသူမှ တင်ပြလာပါ၍ တိုင်ကြားမှုအား ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

EV ကားဝယ်ယူခြင်းနှင့် ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ ချမ်းအေးသာစံမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် Car Showroom တစ်ခုထံမှ BYD Atto3 အမျိုးအစား EV ယာဥ်အား Pre-Order တင်ပြီး စရံငွေကျပ် ၂၉,၇၀၀,၀၀၀/-ကို ပေးချေခဲ့သော်လည်း ကားအပ်နှံခြင်းမရှိသောကြောင့် တိုင်ကြားလာပါသည်။ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။ တိုင်ကြားမှုနှင့် ပတ်သက်၍ တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးမှ တာဝန်ရှိသူများမှ ၂၁-၅-၂၀၂၅ ရက်နေ့၌ တိုင်ကြားသူတင်ပြထားသည့် စာရွက်စာတမ်းများနှင့် ပြေစာအထောက်အထားများအား မှန်ကန်မှုရှိ/မရှိ စုံစမ်းစစ်ဆေးခြင်းများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ တိုင်ကြားသူမှ BYD Atto3 အမျိုးအစား EV ယာဉ်အား Pre-Order မှာယူစဥ်က ပေးအပ်ခဲ့သည့် စရံငွေကျပ် (၂၉၇)သိန်းနှင့် (၂)နှစ်ကျော်ကြာမြင့်သွားသဖြင့် နစ်နာဆုံးရှုံးမှုအတွက် ငွေကျပ် (၄၀၀)သိန်း၊ စုစုပေါင်းငွေကျပ် (၆၉၇)သိန်း ပေးလျော်စေလိုကြောင်း တင်ပြတောင်းဆိုပါသည်။ Car Showroom ပိုင်ရှင်မှလည်း ၎င်းတို့၏ ပြေစာအထောက်အထားများ မှန်ကန်ပါကြောင်း၊ စရံငွေလည်း အမှန်တကယ် လက်ခံရရှိထားပါကြောင်း၊ မူဝါဒအပြောင်းအလဲပေါ်တွင် လိုက်ပါဆောင်ရွက် ရသည့်အတွက် ကားအပ်နှံမည့်မေလကုန်တွင် ကားအပ်နှံနိုင်မှု မရှိခဲ့ပါကြောင်း တင်ပြဆွေးနွေး ခဲ့ပါသည်။ မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးမှ တာဝန်ရှိသူများက နှစ်ဦးနှစ်ဖက်တင်ပြချက်များအပေါ် စိစစ်ပြီးနောက် စရံငွေကျပ် (၂၉၇)သိန်းနှင့် နစ်နာဆုံးရှုံးမှုအတွက် ဒေါ်လာဈေး၊ ရွှေဈေး၊ ဘဏ်တိုးနှုန်းများကို အခြေခံတွက်ချက်ထားသည့် ပျမ်းမျှနှုန်းထားဖြစ်သည့် ငွေကျပ်(၂၂၅)သိန်း၊ စုစုပေါင်းငွေကျပ် (၅၂၂)သိန်းကို ငွေပြန်လည်ပေး‌စေရန် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်အား ညှိနှိုင်းဆွေးနွေးမှုကို နှစ်ဦးနှစ်ဖက်သဘောတူလက်ခံခဲ့ပြီးည(၁၉-၆-၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများ ရှေ့မှောက်၌ ပြန်လည်ပေးလျော်ခဲ့သဖြင့် တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်လက်ခံမှုရရှိခဲ့သဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

ပုစွန်ဆိတ်ထုတ်လုပ်သည့် ရေလုပ်ငန်းများ စွမ်းဆောင်ရည် မြင့်တင်နိုင်ရန်အတွက် ပူးပေါင်းမှုများ ဆောင်ရွက်နေသည့် အင်ဒိုနီးရှား နှင့် ဗီယက်နမ်

၂၀၂၅ ခုနှစ်တွင် အင်ဒိုနီးရှားနှင့် ဗီယက်နမ် တို့သည် ပထမဆုံးအကြိမ်အဖြစ် Indo-Viet Aquaculture Alliance ဟုခေါ်သော ရေမွှားဖမ်းလုပ်ငန်းပူးပေါင်းကွန်ယက် ကို တည်ထောင်ခဲ့ကြကြောင်း သိရှိရပါတယ်။ အဆိုပါ ပူးပေါင်းမှုကွန်ယက်သည် ရောဂါကင်းစင်စွာဖြင့် ပုစွန်ဆိတ်မွေးမြူနိုင်ရန် စနစ် တကျ ရေအရင်းအမြစ်၊ အစာ၊ အပတ်ပတ်လည်သန့်ရှင်းမှုများ စီမံခန့်ခွဲခြင်း၊ ဗီယက်နမ်၏ လုပ်ငန်း သက်တမ်းကြီးသော shrimp farming နည်းပညာများကို အင်ဒိုနီးရှားသို့ ပြောင်းလဲပေးခြင်း နှင့်သဘာဝ ပတ်ဝန်းကျင်ထိခိုက်မှုနည်းသော မွေးမြူနည်းများကို လေ့ကျင့်ပေးနိုင်ရန် ရည်ရွယ်၍ ကွန်ယက်အား တည်ထောင်ခဲ့ခြင်း ဖြစ်ကြောင်း သိရှိရပါတယ်။ ထိုအဖွဲ့သည် EU နှင့် Japan တို့မှ သတ်မှတ်ထားသော စ့ချိန်စံညွှန်းများအား ပြည့်မီအောင် ဆောင်ရွက်နိုင်သည့်အတွက် EU နှင့် Japan ဈေးကွက်များထံသို့ တင်ပို့နိုင်သည်အထိ ရေမွှားထုတ်ကုန်အသစ်များ ဖန်တီးနိုင်ခဲ့ကြောင်း နိုင်ငံတကာ သတင်းများအရ သိရှိရပါသည်။ DOCA(ဧရာဝတီ)

ဘဏ်ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

စားသောက်ဆိုင်ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ်ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

ယာဉ်လိုင်းဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

Pages

Subscribe to RSS - ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ