Main menu

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

Powered by Drupal

ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

      ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ လှည်းကူးမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူ တစ်ဦးသည် အမည်တစ်ခုဖြင့် မှတ်ပုံတင်ထားသော ဆင်းကဒ် နံပါတ်အလှအား အွန်လိုင်းမှတစ်ဆင့် ငွေကျပ်သိန်း(၅၀၀)ဖြင့် ဝယ်ယူအသုံးပြုခဲ့ပြီး ၎င်းအမည်ဖြင့် အမည်ပေါက်ပြောင်းကာ မှတ်ပုံတင်ပြုလုပ်၍ ကိုင်ဆောင်ခဲ့ပါကြောင်း၊  ဆင်းကဒ်ပျောက် ဆုံးသွားသောကြောင့် ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီတွင် ကဒ်အသစ်ပြန် လည် လျှောက်ထားခဲ့ရာ  ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီကစစ်ဆေးပြီး မှန်ကန်သဖြင့် ကဒ်အသစ်ထုတ်ပေး ခဲ့သော်လည်း အဆိုပါဆင်းကဒ်အား ပြင်ပသို့ ရောင်းချထားခြင်းမရှိသည့်အတွက် စစ်ဆေးရမည်ဖြစ်၍ ဆင်းကဒ် အား ပေးထားခဲ့ရန် ပြောကြားသဖြင့် ဆင်းကဒ်အား ပေးထားခဲ့ရာ တစ်ပတ်ကျော်ကြာမှသာ ဆင်းကဒ်အား ပြန်လည်ပေးအပ်ခဲ့ပြီး ပြန်ရချိန်တွင် လိုင်းတက်သော်လည်း နောက်ပိုင်းတွင် ဖုန်းပြော ၍ မရတော့သည့်အပြင် လိုင်းမတက်တော့ပါကြောင်း၊ ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီရုံးချုပ်သို့ ကိုယ်တိုင် သွားရောက်၍ မန်နေဂျာဖြစ်သူ နိုင်ငံခြားသား ဒါရိုက်တာတို့နှင့် တွေ့ဆုံခဲ့ရာ အဆိုပါ ဆင်းကဒ်အလှ အားပြန်ပေးရန် ကုမ္ပဏီအနေဖြင့် အခက်အခဲရှိနေသော်လည်း ဝယ်ယူခဲ့သည့် တန်ဖိုးငွေကျပ်သိန်း (၅၀၀) နစ်နာဆုံးရှုံးမှုမရှိစေရေးအတွက် ပြန်လည်ဆောင်ရွက်ပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း (သို့မဟုတ်) အခြား နံပါတ်အလှဖြင့် ပြောင်းပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း နှုတ်ကတိရရှိခဲ့သော်လည်း ဆောင်ရွက်ပေးမှု မရှိဘဲ ဆင်းကဒ်အား ဆက်လက်ပိတ်ထားပါသဖြင့် ပြန်လည်ဖွင့်ပေးစေလိုပါကြောင်းနှင့် မရနိုင်ပါက အခြားနံပါတ်အလှဖြင့် ပြောင်းပေးစေလိုသောကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ လူကိုယ်တိုင် လာရောက် တိုင်ကြားလာပါသည်။

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက စိစစ်ရာ တွင် တိုင်ကြားသူသည် ဆင်းကဒ်ကို ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီတစ်ခု၏ တရားဝင်ဆိုင်များ သို့မဟုတ် ခွင့်ပြုထားသော ကိုယ်စားလှယ်များထံမှ တိုက်ရိုက်ဝယ်ယူခြင်းမဟုတ်သော်လည်း ဆက်သွယ်ရေး ကုမ္ပဏီတစ်ခု၏ ဆင်းကဒ်ဖြစ်နေသောကြောင့် အဆိုပါကုမ္ပဏီထံတွင် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ အရ ဝန်ဆောင်မှုအပေါ် တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းအနေဖြင့် တာဝန်ရှိနေကြောင်း၊ ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီ၏ ရှင်းလင်းတင်ပြချက်အရ ယခုဆင်းကဒ်သည် Vanity Number အမျိုးအစားတွင်ပါဝင်သဖြင့် တရားဝင် မှတ်ပုံတင်ထားသူ တစ်ဦးတည်းသာ အသုံးပြုခွင့်ရရှိနိုင်ပြီး လွှဲပြောင်းမှုမပြုနိုင်သည့် ဆင်းကဒ် အမျိုးအစားတွင် ပါဝင်နေသည့်အတွက် ပြင်ပသို့ရောက်ရှိမှုသည်လည်း ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီ၏ ကြီးကြပ်ကွပ်ကဲမှု အားနည်းလျက်ရှိသည်ကို စိစစ်တွေ့ရှိရသောကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးမှ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေပုဒ်မ ၅၂ ပုဒ်မခွဲ(ဂ)အရ “တိုင်ကြား သူအား Sim Card No. ၀၉********* နှင့် အလားတူ အနောက်နံပါတ်(၅)လုံးတူ နံပါတ်အလှ ဆင်းကဒ်တစ်ခု အစားထိုးပြန်လည်ပေးအပ်ရန်” စီမံခန့်ခွဲရေးဆိုင်ရာအမိန့်ကိုချမှတ်ခဲ့ပါသည်။ ထိုသို့ စီမံခန့်ခွဲရေး ဆိုင်ရာအမိန့်ချမှတ်ခဲ့မှုအပေါ် ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီမှလည်း လိုက်နာဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်မှုရှိပါသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ အစားထိုးပေး စေခြင်းဖြင့်  ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

 

 

ကားရောင်းဝယ်ရေးကုမ္ပဏီ၏ ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

    ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူ တစ်ဦးသည် ကားရောင်းဝယ်ရေးကုမ္ပဏီတစ်ခုထံမှ ဝယ်ယူထားသော Wuling EV Car အား တရုတ် Version မှ Global  Version သို့ ပြောင်းပေးရန် တောင်းဆိုရာတွင် (၇)လကြာသည်အထိ ဆောင် ရွက်ပေးမှု မရှိသောကြောင့်  စားသုံးသူရေးရာဦးစီး ဌာန၊ တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးသို့ စာဖြင့်တိုင်ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက ကား ရောင်းဝယ်ရေးကုမ္ပဏီသို့ အကြောင်းကြားဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ ကုမ္ပဏီမှ တာဝန်ရှိသူများက ၎င်းတို့ ကုမ္ပဏီမှ တင်သွင်းသော Wuling Baojun Cloud လျှပ်စစ်သုံးယာဉ်များ၏ English Global Version အား CNY 187,500 ဖြင့် ကုမ္ပဏီတစ်ခုထံတွင် အထူးအော်ဒါမှာယူ၍ Software ရေးဆွဲခဲ့ပါကြောင်း၊ ယခုအခါ ယင်း Software လက်ဝယ်ရောက်ရှိပြီဖြစ်ပါသဖြင့် ကုမ္ပဏီမှ တရားဝင်ရောင်းချထားသော ကားများကို Software Update Free ပေးနေပြီဖြစ်ပါကြောင်း၊ Wuling Baojun Cloud လျှပ်စစ် သုံးယာဉ် သုံးစွဲသူမိဘပြည်သူများအားလုံးအတွက် Software Update Free သွင်းပေးနေပြီ ဖြစ်ကြောင်းကို Wuling- Innogen Myanmar Facebook page စာမျက်နှာတွင်လည်း အသိပေး နှိုးဆော်ကြေညာထားပြီးဖြစ်ပါကြောင်းနှင့် ကုမ္ပဏီမှရောင်းချထားသော ကားများအတွက် English Version Software Update ပြုလုပ်ပေးသည့်အခြေအနေအားသိရှိနိုင်ရန် ဓာတ်ပုံနှင့်တကွအကြောင်း ပြန်ကြားလာသောကြောင့် တိုင်ကြားသူအနေဖြင့် ကုမ္ပဏီနှင့်ချိတ်ဆက်၍ ဆက်လက်ဆောင်ရွက် သွားနိုင်ရန် အကြောင်းပြန်ကြားပေးခဲ့ပြီး တိုင်ကြားမှုကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေး ဥပဒေအရ စေ့စပ် ညှိနှိုင်းပေးခြင်းဖြင့် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

 

အမြန်ချောပို့ ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

    တနင်္သာရီတိုင်းဒေသကြီး၊ ထားဝယ်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြား သူတစ်ဦးသည် အမြန်ချောလုပ်ငန်း တစ်ခုဖြင့် ထားဝယ်မြို့မှ နေပြည်တော်မြို့သို့ ကမ်းဇော်ဆီပို့ဆောင်ရာတွင် ပစ္စည်းကွဲရှ ပျက်စီးခဲ့သဖြင့် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ပါရန် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက အမြန် ချောပို့လုပ်ငန်း၏ ထားဝယ်တာဝန်ခံအား တိုင်းဒေသကြီး ဦးစီးမှူးရုံးသို့ ခေါ်ယူတွေ့ဆုံဆွေးနွေးခဲ့ရာ ထားဝယ်မြို့ရှိ အမြန်ချောပို့လုပ်ငန်းမှ ကမ်းဇော်ဆီအပ်နှံမှုကို လက်ခံဆောင်ရွက်ရာတွင် ဖွင့်ဖောက် စစ်ဆေးခဲ့ကြောင်း၊ နေပြည်တော်သို့ ရောက်ရှိချိန်၌ ကွဲရှပျက်စီးခဲ့သဖြင့် ၎င်းတို့ဘက်မှ အားနည်းမှု ဖြစ်သွားရသည့်အတွက် ပျက်စီးသွားသောပစ္စည်း၏တန်ဖိုး လျော်ကြေးငွေကျပ် ၂၀၀,၀၀၀/-ကို ပေးအပ်မည်ဖြစ်ပါကြောင်း ပြောကြားခဲ့သည့်အတွက်  တိုင်ကြားသူအားခေါ်ယူ၍ တွေ့ဆုံညှိနှိုင်း ပေးခဲ့ရာ နှစ်ဦးနှစ်ဖက် သဘောတူညီမှုရရှိပြီး အမြန်ချောပို့လုပ်ငန်းက ပျက်စီးသွားသောပစ္စည်း တန်ဖိုးငွေကျပ် ၂၀၀,၀၀၀/-အား တိုင်ကြားသူထံ ပေးအပ်ခဲ့သဖြင့် တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်မှုရှိပါသောကြောင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းဖြေရှင်း၍ နစ်နာဆုံးရှုံးမှုနှင့်အညီ ငွေပြန်လည်ပေးစေခြင်းဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

 

 

 

 

 

 

ပဲသွေး(အမဲသွေး)စက်ရုံအား စစ်ဆေးပေးပါရန် တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

     ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီး၊ ပြည်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူ တစ်ဦးသည် သနပ္ပင်မြို့နယ်ရှိ  ပဲသွေး (အမဲသွေး) ထုတ် လုပ်ဖြန့်ဖြူးသည့် လုပ်ငန်းတစ်ခုထံမှ ပဲသွေး(အမဲသွေး) များဝယ်ယူစားသုံးရာတွင် အသက်ရှူကြပ်လာသဖြင့် ဆေးခန်းပြသရာ ဆရာဝန်က တားမြစ်ဆေးစားသုံးမိသည် ဟု ပြောကြားသဖြင့် ပဲသွေး(အမဲသွေး)ထုတ်လုပ်သည့် လုပ်ငန်းအား စစ်ဆေးပေးပါရန် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန သို့ စာဖြင့် တိုင်ကြားလာပါသည်။

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးမှ တာဝန်ရှိသူများသည် အစားအသောက်နှင့်ဆေးဝါးကွပ်ကဲရေးဦးစီးဌာန၊ သနပ္ပင်မြို့နယ် အစား အသောက်နှင့်ဆေးဝါးကြီးကြပ်ကော်မတီအဖွဲ့ဝင်များနှင့်ပူးပေါင်း၍ တိုင်ကြားခံရသည့် ပဲသွေး (အမဲသွေး) အလုပ်ရုံသို့ ရှောင်တခင်ဝင်ရောက်စစ်ဆေးရာ အမဲသွေး(ပဲသွေး)များ ထုတ်လုပ်နေ ကြောင်းတွေ့ရှိရသဖြင့် အစားအသောက်နှင့်ဆေးဝါး ကွပ်ကဲရေးဦးစီးဌာနက နမူနာယူ၍ အဆိုပါ အလုပ်ရုံအတွင်း၌ Testkit ဖြင့် ချက်ချင်းစစ်ဆေးခဲ့ရာ အမဲသွေး(ပဲသွေး)ထဲတွင် စားသုံးရန်မသင့် သော ဖော်မလင်ဓာတုဆေးများ ပါဝင်နေကြောင်း စစ်ဆေးတွေ့ရှိရပါသည်။ ဖော်မလင်ဓာတု ဆေး များပါဝင်သော အမဲသွေး(ပဲသွေး) ပိဿာချိန် ၄၅၅ ပိဿာခန့်အား စစ်ဆေးသည့်အဖွဲ့မှ သိမ်းဆည်း ဖျက်ဆီးခဲ့ပြီး အစားအသောက်နှင့်ဆေးဝါးကွပ်ကဲရေးဦးစီးဌာနက နောက်နောင်  အမဲသွေး(ပဲသွေး)များ ထုတ်လုပ်ရောင်းချခြင်းမပြုရန် ခံဝန်ကတိပြု လက်မှတ်ရေးထိုးခဲ့ပါသည်။ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန မှ တာဝန်ရှိသူများကလည်း ပဲသွေးထုတ်လုပ်သည့် လုပ်ငန်းရှင်များအား နောက်နောင် အမဲသွေး (ပဲသွေး)များအား ထုတ်လုပ်ဖြန့်ဖြူးရောင်းချခြင်းမပြုလုပ်ရန်နှင့် ထုတ်လုပ်ဖြန့်ဖြူးရောင်းချနေ ကြောင်း ထပ်မံစစ်ဆေးတွေ့ရှိပါက တည်ဆဲဥပဒေအရ အရေးယူခံရမည်ဖြစ်ပါကြောင်း သတိပေး အကြောင်းကြားစာပေးပို့ခဲ့ပြီး တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

 

ကြံခင်းမြို့နယ် “ရိုဇီ” ထမင်းသုပ်နှင့် ဟင်းခတ်မှုန့်လုပ်ငန်းသို့ ထုတ်ကုန်လုံခြုံစိတ်ချရမှုရှိစေရေး ဈေးကွက်စောင့်ကြည့်စစ်ဆေးခြင်း

            စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ ကြံခင်းမြို့နယ်တာဝန်ခံ စစ်ဆေးရေးအရာရှိ နှင့်ဝန်ထမ်းများသည် (၁၂.၈.၂၀၂၅)ရက်နေ့ နံနက်(၁၁:၀၀)နာရီအချိန်တွင် ကြံခင်းမြို့၊ မဟာဘောဂလမ်း၊ ရွာသစ်ရပ်ကွက်ရှိ “ရိုဇီ” ကြံခင်းထမင်းသုပ်နှင့် ဟင်းခတ်မှုန့်လုပ်ငန်းသို့ သွားရောက်၍ SMEs ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်စေရေး နှင့် ထုတ်ကုန်လုံခြုံစိတ်ချရမှုရှိစေရေး ဈေးကွက်စောင့်ကြည့်စစ်ဆေးခြင်းများကို ဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

          ထိုသို့ကွင်းဆင်းရာတွင် ပူးပေါင်းအဖွဲ့သည် ပြည်သူများစားသုံးရန် ထုတ်လုပ်လျက်ရှိသော မိသားစု တစ်နိုင်တစ်ပိုင် မုန်လုပ်ငန်းများတွင် ထုတ်လုပ်သော ပေါင်မုန့်နှင့် မုန့်မျိုးစုံလုပ်ငန်းများအား စားသုံးသူပြည်သူများ  ဘေးအန္တရာယ်ကင်းရှင်းစွာ စားသုံးနိုင်ရေး၊ ထုတ်ကုန်များ လုံခြုံစိတ်ချရမှု ရှိစေရန်၊ စားသုံးရန် သို့မဟုတ် အသုံးပြုရန် သင့်/မသင့် စစ်ဆေးခဲ့ပြီး၊ သက်ဆိုင်ရာ ထောက်ခံချက်များ ရရှိထားပြီး စားသုံးရန်သင့်ကြောင်း စစ်ဆေးဆွေ့ရှိရပါသည်။ ဆက်လက်၍ ကုန်စည်၏ ထုတ်လုပ်ပုံ နည်းစနစ်၊ ဈေးနှုန်း ဈေးကွက်အခြေအနေ၊ ရင်းနှီးမြှပ်နှံမှုနှင့် အကျိုးအမြတ်ရရှိမှု၊ သက်ဆိုင်ရာ ဌာနများ၏ ထောက်ခံချက်၊ သတ်မှတ်ထားသော စံချိန်စံညွှန်းပြည့်မီအောင် ထုတ်လုပ်နိုင်ရေး၊ ပတ်ဝန်းကျင်သန့်ရှင်းမှုတို့ကို အလေးထားဆောင်ရွက်စေလိုကြောင်းဆွေးနွေးခဲ့ပြီး၊ လုပ်ငန်းရှင်ဘက် မှလည်း စားသုံးသူများ အန္တရာယ်ကင်းစွာ အသုံးပြုနိုင်ရေး ဦးစားပေးဆောင်ရွက်လျက်ရှိကြောင်း၊ ကုန်စည် ဝယ်လိုအားပေါ်မူတည်၍ ထုတ်လုပ်မှု အနည်းအများရှိကြောင်း ပြန်လည် ဆွေးနွေးခဲ့သည် ဟု သိရှိရပါသည်။

 (DOCA ဧရာဝတီ)

ပရိဘောဂပစ္စည်းအရောင်းဆိုင်၏ ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

       ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ အင်းစိန်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦး သည် ပရိဘောဂပစ္စည်းအရောင်းဆိုင်တစ်ခုထံမှ  ဗီဒိုနှင့် မှန်တင်ခုံအား ငွေကျပ် (၁၅)သိန်းပေးချေ၍ မှာယူခဲ့ရာ သတ်မှတ်ချိန်အတွင်း ပစ္စည်းအပ် နှံနိုင်ခြင်းမရှိသည့်အပြင် ငွေပြန်အမ်းခြင်းလည်းမရှိသောကြောင့် စားသုံး သူရေးရာဦးစီးဌာန၏ Website Complaint System မှတစ်ဆင့် ဆက် သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြား ခံရသည့် ပရိဘောဂပစ္စည်းအရောင်းဆိုင်မှ တာဝန်ရှိသူထံသို့ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားခဲ့ရာ ပရိဘောဂပစ္စည်း အရောင်းဆိုင်မှတာဝန်ရှိသူသည် ၃၀-၃-၂၀၂၅ ရက်နေ့ ငွေကျပ်(၅)သိန်းအား လည်းကောင်း၊ ၁၀-၅-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ငွေကျပ်(၅)သိန်းအားလည်းကောင်း၊ စုစုပေါင်းငွေကျပ်(၁၀) သိန်းအား တိုင်ကြားသူထံ Kpay ဖြင့် လွှဲပြောင်းပေးပို့ပြီးဖြစ်သော်လည်း ကျန်ငွေကျပ်(၅)သိန်းအား ပေးအပ်ခြင်းမရှိသောကြောင့် ၄-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများသည် ပရိဘောဂပစ္စည်း အရောင်းဆိုင်မှ တာဝန်ရှိသူနှင့် တိုင်ကြားသူ နှစ်ဦးနှစ်ဖက်တို့အား ဌာနသို့ခေါ်ယူ၍ တွေ့ဆုံညှိနှိုင်း ဆွေးနွေးပေးခဲ့ရာ ပရိဘောဂပစ္စည်းအရောင်းဆိုင်မှ တာဝန်ရှိသူသည် ပေးရန်ကျန်ရှိသည့် ငွေကျပ် (၅) သိန်းအနက် ငွေကျပ် (၃) သိန်းအား ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများရှေ့မှောက်တွင် K pay ဖြင့် လွှဲပြောင်း ပေးပို့ခဲ့ပြီး ကျန်ငွေကျပ် (၂)သိန်းအား ၆-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ပေးအပ်သွားမည်ဖြစ်ကြောင်း သဘော တူညီချက်ပုံစံတွင် နှစ်ဦးနှစ်ဖက် လက်မှတ်ရေးထိုးခဲ့ပြီး ထိုသဘောတူညီချက်အရ ၇-၇-၂၀၂၅ ရက် နေ့တွင် တိုင်ကြားသူသည် ဌာနသို့ဆက်သွယ်၍ ငွေကျပ်(၂)သိန်းအား လက်ခံရရှိပါကြောင်း ပြော ကြာလာပါသဖြင့် တိုင်ကြားမှုအား ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

TV ဝယ်ယူခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

    ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ စမ်းချောင်းမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူ တစ်ဦးသည် Electronic အရောင်းဆိုင်တစ်ခုမှ ၃-၂-၂၀၂၄ ရက်နေ့ တွင် ငွေ ကျပ် ၃၃၅,၀၀၀/- ဖြင့်TV ဝယ်ယူခဲ့ပြီး (၂) ပတ်အကြာ TV အသံပျောက်သွားသည့်အတွက် ဆိုင်သို့ဖုန်းဆက်မေးမြန်းခဲ့ရာ ဆိုင်မှ ပြောကြားသည့်အတိုင်း ဆောင်ရွက်ခဲ့သော်လည်း အဆင်ပြေမှုမရှိ သည့်အတွက် ပြန်လည်ပြင်ဆင်နိုင်ရေး ဆိုင်သို့ပို့ဆောင်ခဲ့ရာ (၁)ပတ်ခန့်ကြာမြင့်မည်ဟု ပြောကြား ခဲ့ပါကြောင်း၊ ၁၀-၃-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် ဆိုင်၏ Facebook Page မှ Live Sale ရောင်းချနေသည်ကို တွေ့ရှိရသည့်အတွက် အပ်နှံထားသည့် TV အခြေအနေအား ဝင်ရောက်မေးမြန်းခဲ့သော်လည်း ပြန် လည် ဖြေကြားခြင်းမရှိသည့်အပြင် မိမိ၏ Facebook အကောင့်အား Ban ခဲ့ပါကြောင်း၊ အခြား Facebook အကောင့်ဖြင့် ထပ်မံဝင်ရောက် ရေးသားရာတွင်လည်း Ban နေသည့်အတွက် အဆင်မပြေကြောင်း ရေးသားခဲ့ရာ ဆိုင်မှထိုသို့ရေးသားခဲ့သည့်အတွက် အာမခံသက်တမ်း (၂)နှစ် ပေးအပ်ထား သော်လည်း ပြန်လည်ပြုပြင်ပေးခြင်းများ ဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ခြင်းမရှိပါကြောင်းနှင့် TV အားလာရောက် ယူဆောင်သွားရန် ဆက်သွယ်ပြောကြားလာသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင် ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြား သူနှင့် တိုင်ကြားခံရသည့်စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်တို့အား (၃)ကြိမ်တိုင်တိုင်အကြောင်းကြားစာ ပေးပို့ခဲ့ သော်လည်း လုပ်ငန်းရှင်အနေဖြင့် ဌာနမှပေးပို့သည့်စာအား လက်ခံခြင်းမရှိသည့်အပြင် လာရောက် ဖြေရှင်းမှုလည်း မရှိခဲ့ပါ။ တိုင်ကြားသူမှ လာရောက်တွေ့ဆုံ၍ ယခုလက်ရှိတွင် TV ပြင်ဆင်ပေးပို့၍ ပြန်လည်ရရှိနေပြီဖြစ်ပါကြောင်း၊ ဥပဒေနှင့်အညီ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးစေလိုပါကြောင်း၊ လုပ်ငန်း ရှင်သည် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ ပုဒ်မ ၂၆(ခ) အရ ပြည့်စုံသောဝန်ဆောင်မှု အဆင့်အတန်းနှင့် အညီ ပြည့်ဝစွာပေးအပ်မှုမရှိ ခြင်းကြောင့် စားသုံးသူရေးရာကော်မတီ အစည်းအဝေး (၅/၂၀၂၄)တွင် အမှာစာဖြင့် တင်ပြဆွေးနွေးခဲ့ရာ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်အား စားသုံးသူရေးရာကော်မတီအနေဖြင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ ပုဒ်မ ၅၃၊ ပုဒ်မခွဲ (ဃ) အရ လုပ်ငန်းလိုင်စင်ယာယီပိတ်သိမ်းခြင်း သို့မဟုတ် အမြဲတမ်းပိတ်သိမ်းခြင်းကို သက်ဆိုင်ရာအစိုးရဌာနက ပြုလုပ်နိုင်ရေးညှိနှိုင်းဆောင်ရွက် သွားရန် တိုင်းဒေသကြီးအစိုးရအဖွဲ့သို့တင်ပြ၍ လမ်းညွှန်မှုခံယူသွားရန် ဆုံးဖြတ်ခဲ့ပါသည်။ တိုင်ကြား ခံရသည့် Electronic ဆိုင်အား လုပ်ငန်းလိုင်စင်ယာယီပိတ်သိမ်းနိုင်ရေး ရန်ကုန်မြို့တော်စည်ပင် သာယာရေးကော်မတီ၊ စီမံရေးရာဌာနခွဲသို့ အကြောင်းကြားဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ ၁၀-၆-၂၀၂၅ ရက်နေ့ တွင်ကျင်းပပြုလုပ်သော ကော်မတီဝင်များအစည်းအဝေး(၁၅/၂၀၂၅) ဆုံးဖြတ်ချက်အရ “လုပ်ငန်းရှင် အနေဖြင့်သက်ဆိုင်ရာဌာန၏ ဥပဒေပြဋ္ဌာန်းချက်ကို လိုက်နာရန်ပျက်ကွက်ခဲ့ခြင်းသည် ကော်မတီက ခွင့်ပြုသည့် လိုင်စင်ပါစည်ကမ်းချက်အမှတ်(၃)ကို ဖောက်ဖျက်ကြောင်း” စိစစ်တွေ့ရှိရသဖြင့် ရန်ကုန် မြို့တော်စည်ပင်သာယာရေးဥပဒေ ပုဒ်မ ၂၈၁(ဂ) အရ ခွင့်ပြုထားသည့်လိုင်စင်အား ပိတ်သိမ်းထားပြီးဖြစ်ပါကြောင်းနှင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနမှ ပြန်လည်ဖွင့်လှစ်ခွင့်ပြုရန် အကြောင်းကြားစာရရှိ မှသာ အဆိုပါလုပ်ငန်းအား သတ်မှတ် SOP နှင့်အညီစိစစ်၍ လိုင်စင်ပြန်လည် ခွင့်ပြုသွားမည်ဖြစ်ပါကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာသည့်အတွက် ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး စားသုံးသူရေးရာကော်မတီ ဥက္ကဋ္ဌထံ တင်ပြလမ်းညွှန်မှုခံယူခဲ့ပြီး Electronic ဆိုင်အား ၂-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့မှစ၍ လုပ်ငန်းလိုင်စင် (၆)လ ယာယီပိတ်သိမ်းပေးရန် ရန်ကုန်မြို့တော်စည်ပင်သာယာရေးကော်မတီသို့ အကြောင်းကြား ခဲ့ပြီးအခြေအနေများအား တိုင်ကြားသူထံ အကြောင်းပြန်ကြားပြီးဖြစ်ပါသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

 

 

အင်တာနက်ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

      မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ ချမ်းအေးသာစံမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် အင်တာနက်ကုမ္ပဏီ တစ်ခုမှ power fiber internet ကို ၂၀၁၉ ခုနှစ်မှ စတင်အသုံးပြုခဲ့ပြီး ၂၇-၃-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် (၃)လစာ ငွေ ကျပ် ၈၆,၀၀၀/-ဖြင့် သက်တမ်းတိုး ဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ ၂၈-၃-၂၀၂၅ ရက်နေ့မှ စတင်ပြီး လိုင်း‌‌ပြတ်‌တောက်နေ ပါသဖြင့် customer service သို့ အကြိမ်ကြိမ် ဆက်သွယ်၍ ပြင်ဆင်ပေးရန် ပြောကြားသော်လည်း  ဆောင်ရွက်ပေးမှုမရှိသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနWebsite Complaint System သို့ ဆက်သွယ် တိုင်ကြားလာပါသည်။

     ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြား ခံရသည့် အင်တာနက်ကုမ္ပဏီမှ တာဝန်ရှိသူများထံသို့ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားခဲ့ရာ တာဝန်ရှိသူ များ၏ စိစစ်မှုအရ တိုင်ကြားသူအသုံးပြုနေသော တည်နေရာမှာ ၂၈-၃-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် လှုပ်ခတ် ခဲ့သော အင်အားပြင်းထန်ငလျင်ဒဏ်ကြောင့် အဆိုပါနေရာသို့ သွယ်တန်းထားသောအင်တာနက် ဖိုင်ဘာဆက်ကြောင်းများပျက်စီးခဲ့ရပြီး ယခုအချိန်ထိပြန်လည်အစားထိုး ပြုပြင်ဆောင်ရွက်ဆဲဖြစ် သည့်အတွက် လက်တလောအခြေအနေများအရ ဝန်ဆောင်မှုပေးနိုင်ခြင်းမရှိသေးကြောင်း သိရှိရ သည့်အတွက် တိုင်ကြားသူထံသို့ဆက်သွယ်၍ လတ်တလော အခြေအနေဖြင့် Power Fiber Internet ဝန်ဆောင်မှုမပေးနိုင်သေးသည့်အကြောင်းရင်းအား အသေးစိတ်ရှင်းလင်းပြောကြားပြီးဖြစ်ပါကြောင်း၊ ဝန်ဆောင်မှုအသုံးပြုရန် သက်တမ်းတိုးခဲ့သည့် (၃)လစာငွေကျပ် ၈၆,၀၀၀/-ကို စိစစ်တွက်ချက်၍ အမှန်တကယ် ပြန်လည်အမ်းပေးရမည့် ငွေကျပ် ၈၂,၁၇၈/- ကို တိုင်ကြားသူ၏ Kpay Account သို့ ပြန်လည်လွှဲပေးခဲ့ပြီး ဖြစ်ပါကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာပြီး တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်မှုရှိပါ သဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

Tablet ဝယ်ယူခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ်ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

     မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ မကွေးမြို့နေတိုင်ကြားသူတစ်ဦး သည် Mobile Page တစ်ခု၏ Chat Box မှတစ်ဆင့် IPS LCD, 1B Colours, 120 Hz, HDR10, Dolby Vision, Tablet တစ်လုံး တန်ဖိုးငွေကျပ် ၃၅၀,၀၀ဝ/-အားငွေပေးချေမှာယူခဲ့ရာ အရောင်း ဆိုင်က မြန်မာနိုင်ငံအနှံ့ ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းဖြင့် ပို့ ဆောင်ပေးမည်ဖြစ်ပြီး ပစ္စည်းအား ဖွင့်ဖောက်စစ်ဆေးပြီးမှ ငွေလွှဲပေးရန်ပြောကြားသဖြင့် လွှဲပေးခဲ့ ပါကြောင်း၊ မြန်မာနိုင်ငံအနှံ့ ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းမှ ပေးပို့လာသည့် ပြေစာပါ ကားဂိတ်သို့ သွားရောက်မေးမြန်းခဲ့ရာ ပစ္စည်းရောက်ရှိလာမှု မရှိကြောင်းသိရှိရ၍ ဖုန်းဆက်မေးမြန်းခဲ့ရာ Mobile ဆိုင်ကမှာယူသည့်ပစ္စည်းနှင့် တန်ဖိုးကိုက်ညီမှုမရှိသဖြင့် ပို့ဆောင်ပေးမှုအား ဆိုင်းငံ့ထားရန် မှာကြား ထားကြောင်း၊ ရောင်းသူဝယ်သူညှိနှိုင်း၍ အဆင်ပြေလျှင်ပစ္စည်းအား ပို့ဆောင်ပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားသဖြင့် Mobile အရောင်းဆိုင်အား ဆက်သွယ်မေးမြန်းခဲ့ရာ ပစ္စည်းတန်ဖိုးမှာငွေကျပ် ၃၅၀,၀၀ဝ/-မှ ၆၂၀,၀၀ဝ/- သို့ဈေးနှုန်း မြင့်တက်သွားပြီဖြစ်၍ လိုအပ်ငွေကျပ် ၂၇၀,၀၀ဝ/- ကျသင့် သည့်အပေါ် ၂၀,၀၀ဝ/-ကျပ် ဈေးလျော့ပေးမည်ဖြစ်ပြီး ငွေကျပ် ၂၅၀,၀၀ဝ/- ထပ်မံပေးပို့ရမည် ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားလာသည့်အတွက် လိုအပ်ငွေအား Tablet ရောက်ရှိချိန်တွင် ပေးချေမည်ဖြစ် ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ရာ လက်ခံမှုမရှိ၍ ပေးချေထားသည့် ငွေကျပ် ၃၅၀,၀၀ဝ/-ကို ပြန် လည်ပေးစေ လိုကြောင်း ထပ်မံပြောကြားရာတွင်လည်း လုပ်ငန်းသဘောအရ အဆင်မပြေကြောင်း ပြောကြား သဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မကွေးတိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးသို့ လူကိုယ်တိုင်လာရောက် တိုင် ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက စိစစ်ရာ တွင်  တိုင်ကြားခံရသည့် Mobile ဆိုင်နှင့် မြန်မာနိုင်ငံအနှံ့ ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းတို့၏ လိပ်စာ များမှာ ရန်ကုန်မြို့လိပ်စာများဖြစ်နေသဖြင့် မြေပြင်တွင်အမှန်တကယ် ရှိ/မရှိ စုံစမ်းစစ်ဆေးပေးနိုင် ပါရန် ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးနှင့် ညှိနှိုင်းအကြောင်းကြားဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ ရန်ကုန်တိုင်း ဒေသကြီးမှ တာဝန်ရှိသူများက သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့် ပူးပေါင်းကွင်းဆင်းစစ်ဆေး  တွေ့ရှိချက်အရ တိုင်ကြားခံရသည့်ဆိုင်မှာ လိပ်စာပါမြေပြင်တွင် ဖွင့်လှစ်ထားမှုမရှိကြောင်းနှင့် Mobile ဆိုင်မှ တာဝန် ရှိသူအားလည်း ၂၀--၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင်ငွေပြန်လည်လွှဲပေးရန် အကြောင်းကြားပေးပို့ထားကြောင်း၊ ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းမှာလည်း မြေပြင်တွင် အမှန်တကယ် လုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်ခြင်းမရှိသည်ကို စစ်ဆေးတွေ့ရှိရကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာပါသည်။ မကွေးတိုင်းဒေသကြီးမှ တာဝန်ရှိသူများ က Mobile ဆိုင်၏ ဖုန်းသို့ဆက်သွယ်၍ Tablet ဖိုးငွေအား ၂၀--၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ပြန်လည်အမ်း ပေးမည်ဟု ပြောကြားထားမှုအပေါ် အချိန်အတိုင်းအတာတစ်ခုအထိ စောင့်ဆိုင်းခဲ့ပြီးဖြစ်ကြောင်း၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်ပါက မိမိဆိုင်၏အမည်၊ ဂုဏ်သိက္ခာသည် အရေးကြီးကြောင်း၊ တာဝန်ယူ မှု/တာဝန်ခံမှုအပြည့်ဖြင့် ဆောင်ရွက်ပေးလိုကြောင်း၊ အွန်လိုင်းဖြင့် ရောင်းချမည်ဆိုပါကလည်း အွန်လိုင်းမှတ်ပုံတင်ခြင်းများ ဆောင်ရွက်ထားရန်လိုကြောင်း၊ မှတ်ပုံတင်ဆောင်ရွက်ထားခြင်းမရှိဘဲ ရောင်းချပါက အရေးကြီးကုန်စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှုဥပဒေဖြင့် အရေးယူဆောင်ရွက်နိုင်ကြောင်းပြော ကြားခဲ့ရာ တိုင်ကြားခံရသည့် Mobile ဆိုင်မန်နေဂျာက ၅--၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် Tablet ဖိုးငွေကို ပြန် ပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပြီး ၆--၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူသို့ ငွေကျပ် ၃၅၀,၀၀၀/-ကို Kpay ဖြင့်လွှဲပေးခဲ့သဖြင့် တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်မှုရှိပါသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

ဒူးရင်းသီးဝယ်ယူခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

    ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ၊ နေပြည်တော်၊ ဇမ္ဗူသီရိမြို့နယ် နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် မွန်ပြည်နယ်၊ သထုံမြို့၊ လိပ်အင်း ကုန်းဆင်း၊ မင်းလမ်းလိပ်စာဖြင့် အစားအသောက်ကုန်ပစ္စည်း များ ရောင်းဝယ်ရေးလုပ်သော Facebook အကောင့်တစ်ခုမှ ၂၃-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ဒူးရင်းသီးဝယ်ယူခဲ့ပြီး ငွေကျပ် ၅၀,၀၀၀/ -လွှဲပေးပြီးနောက် ပစ္စည်းရောက်မလာသည့်အတွက် စားသုံးသူရေးရာဦးစီး ဌာန၏ Website Complaint System မှတဆင့် တိုင်ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက ၂၆-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူပေးထားသော လိပ်စာအရ မြေပြင်ကွင်းဆင်းစစ်ဆေးခဲ့သော်လည်း ဒူးရင်း သီးရောင်းချသူမရှိကြောင်း တွေ့ရှိရပါသည်။ တိုင်ကြားခံရသည့် Facebook အကောင့်သို့ ဝင်ရောက် လေ့လာကြည့်ရာတွင် သစ်သီးအော်ဒါများအား ပစ္စည်းပေးပို့သော သုံးဘီးမောင်းသူမှ လိမ်လည်သွား သည့်အတွက် အော်ဒါတင်ထားသူများအား ၃၁-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ငွေပြန်အမ်းပေးသွားမည်ဖြစ် ကြောင်း လုပ်ငန်းရှင်၏ Facebook စာမျက်နှာတွင် တင်ထားသည်ကို တွေ့ရှိရသည့်အတွက် တိုင် ကြားသူထံမှ လုပ်ငန်းရှင်၏ဖုန်းနံပါတ်အား တောင်းယူ၍ဆက်သွယ်ရာ လုပ်ငန်းရှင်မှာ မန္တလေးတိုင်း ဒေသကြီးတွင် နေထိုင်၍ အွန်လိုင်းဖြင့် ဒူးရင်းသီးရောင်းချနေကြောင်း သိရှိရပါသည်။ သထုံခရိုင်ရုံးမှ တာဝန်ရှိသူက ၂၉-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်ထံ ဆက်သွယ်ညှိနှိုင်းရာတွင် တိုင် ကြားသူသို့ ဒူးရင်းသီးဖိုးငွေကျပ် ၅၀,၀၀၀/-အား ပြန်လည်ပေးအပ်သွားမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြော ကြားခဲ့ပြီး K Pay ဖြင့် ငွေပြန်လည်လွှဲပေးခဲ့ကြောင်း၊ တိုင်ကြားသူမှလည်း K Pay ဖြင့် ငွေပြန်လည် လက်ခံရရှိပြီးဖြစ်ကြောင်း၊ စားသုံးသူများ၏ အခက်အခဲများအား အလျင်မြန်ဆုံး ဖြေရှင်းပေးသည့် အတွက် ကျေးဇူးတင်ပါကြောင်း၊ ဌာနမှဆောင်ရွက်ပေးခဲ့မှုအပေါ် ကျေနပ်မှုရှိပါကြောင်း ပြောကြားခဲ့ ပါသည်။ လုပ်ငန်းရှင်ကိုလည်း အွန်လိုင်းဖြင့် အရောင်းအဝယ်ပြုလုပ်မည်ဆိုပါက တရားဝင်အွန်လိုင်း မှတ်ပုံတင်လက်မှတ်ရရှိပြီးမှသာ ဆောင်ရွက်နိုင်မည်ဖြစ်ကြောင်း၊ မှတ်ပုံတင်မရှိဘဲ အွန်လိုင်းရောင်း ဝယ်မှုပြုလုပ်ပါက အရေးကြီးကုန်စည်နှင့် ဝန်ဆောင်မှုဥပဒေအရ အရေးယူခြင်းခံရမည်ဖြစ်ကြောင်း အသိပေးပြောကြားခဲ့ပြီး တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

Pages

Subscribe to RSS - ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ