Main menu

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

Powered by Drupal

မုန့်တိုက်စစ်ဆေးခြင်းကိစ္စ

နေပြည်တော်ရှိ xxx မုန့်တိုက်အား စစ်ဆေးရေးအဖွဲ့စုံဖြင့် (၁၀-၁၀-၂၀၁၇) ရက်နေ့တွင် ပထမအကြိမ်သွားရောက်စစ်ဆေးခဲ့ရာတွင် သန့်ရှင်းမှု အားနည်းသဖြင့် သန့်ရှင်းမှုရှိရန်၊ ကျန်းမာရေးနှင့် ညီညွတ်ရန်လိုအပ်ကြောင်းညွှန်ကြားသည့်အပေါ်တွင် ပိုင်ရှင်ဖြစ်သူမှ (၃)လခန့် အချိန်ပေးပါရန်နှင့် ပြုပြင်ဆောင်ရွက်သွားမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပါသည်။ (၂၄-၁-၂၀၁၈) ရက်နေ့တွင် ထပ်မံစစ်ဆေးရာ အတွင်းကြမ်းခင်း မြေကြီးပေါ်တွင် မုန့်ပြုလုပ်ခြင်း၊ မုန့်နယ် သည့် စက်များဘေးတွင် ကြွက်တွင်းများရှိနေခြင်း ၊ မုန့်လုပ်သားများမှာလည်း အင်္ကျီ ဝတ်ဆင်ခြင်း မပြုဘဲ မုန်နယ်ခြင်း၊ မုန့်ထုတ်ခြင်းနှင့် မုန့်လုပ်သည့်နေရာ တဝိုက်တွင် ညစ်ပတ်၍ အနံ့ မကောင်းခြင်း စသည်တို့ကို တွေ့ရှိရ၍ နေပြည်တော်စားသုံးသူအငြင်းပွားမှု ဖြေရှင်းရေးအဖွဲ့၏ (၁/၂၀၁၈)ကြိမ်မြောက် အစည်းအဝေး၌ တင်ပြခဲ့ရာ စုံစမ်းစစ်ဆေးရေးအဖွဲ့ဖွဲ့စည်း၍ (၁၉-၃-၂၀၁၈)ရက်နေ့တွင် ထပ်မံစစ်ဆေးခဲ့ရာ အသေးစားစက်မှုလက်မှုလုပ်ငန်းတွင် မှတ်ပုံတင်ရန် လျှောက်ထားခြင်းနှင့် စားသုံးရန်သင့် ထောက်ခံချက်ရရှိပြီးဖြစ်ကြောင်းတွေ့ရှိခြင်း၊ မုန့်ဖုတ် အလုပ်ရုံအားစနစ်တကျ ပြန်လည်ပြင်ဆင်ထားခြင်း စိစစ်တွေ့ရှိရသဖြင့် လုပ်ငန်းရှင်မှ စားသုံးသူ အကာအကွယ်ပေးရေး လုပ်ငန်းစဉ်များကို အလေးထားလိုက်နာရန်နှင့် လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်ရာ တွင် တာဝန်ယူမှုရှိ​သော အပြုအမူများဖြစ်ပေါ်စေရေးအတွက် စားသုံးသူ အကာအကွယ်ပေးရေး ဥပဒေပုဒ်မ၁၉၊ ပုဒ်မခွဲ (ခ) အရ ပြင်းထန်စွာသတိပေးခြင်း ဆောင်ရွက်၍ ဝန်ခံကတိလက်မှတ် ရေးထိုးစေခြင်းအား (၁၇-၅-၂၀၁၈)ရက်နေ့တွင်ပြုလုပ်သော စားသုံးသူ အငြင်းပွားမှုဖြေရှင်းရေး အဖွဲ့၏(၂/၂၀၁၈) လုပ်ငန်းညှိနှိုင်း အစည်းအဝေးတွင် မှတ်တမ်းတင်ရန် ဆုံးဖြတ်ခဲ့ပါသည်။

Super Shine ငရုတ်ဆီကိစ္စ

 ၁၉.၆.၂၀၁၈ ရက်နေ့၌ ရန်ကုန်တောင်ပိုင်းခရိုင်စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနမှ ကွင်းဆင်း စစ်ဆေးရာ၌ အစားအသောက်နှင့် ဆေးဝါးကွပ်ကဲရေးဦးစီးဌာနနှင့် ပူးပေါင်းကွင်းဆင်း စစ်ဆေး စဉ်က တားမြစ်ထားသော Super Shine အမှတ်တံဆိပ် ငရုတ်ဆီအား သုံးခွမြို့မစျေးတွင် ပစ္စည်းဖြန့်ဖြူးရောင်းချရန်ကားဖြင့် လာရောက်သည်ကို စစ်ဆေးတွေ့ရှိရ၍ Super Shine အမှတ်တံဆိပ် ငရုတ်ဆီအိပ်(၈၄)လုံးပါဖာ(၁၅၀)ခန့်ပါရှိ၍ အမှတ် တံဆိပ်တွင် သက်တမ်းကုန်ဆုံး ရနှင့် ဖုန်းနံပါတ်သာပါရှိ၍ စားသုံးရန်သင့်/မသင့် ရန်ကုန်တိုင်းလုပ်ငန်း ညှိနှိုင်းအစည်းအဝေး (၆/၂၀၁၈)၏ ဆုံးဖြတ်ချက်အရ စားသုံးသူအကာအကွယ်ပေးရေးဥပဒေ ပုဒ်မ ၁၉၊ ပုဒ်ခွဲ(ဃ)အရ ရန်ကုန်တိုင်းအစားအသောက်နှင့် ဆေးဝါးကွပ်ကဲရေးဦးစီးဌာနခွဲသို့ စားသုံးရန်သင့်/မသင့် စစ်ဆေးပေးရန် ပေးပို့ခဲ့ပါသည်။

ကျင်းထုံခြင်ဆေးဗူး ဖျက်ဆီးခြင်း

ခရိုင်စားသုံးသူအငြင်းပွားမှုဖြေရှင်းရေးအဖွဲ့မှ ကွင်းဆင်းစစ်ဆေးရာတွင်(၁၅.၅.၂၀၁၈) ရက်နေ့တွင် လှိုင်မြို့နယ် လှိုင်ရတနာစျေးအတွင်း xxxကုန်စုံဆိုင်တွင် စိုက်ပျိုးရေးမွေးမြူရေးနှင့် ဆည်မြောင်းဝန်ကြီးဌာန ပိုးသတ်ဆေးမှတ်ပုံတင်အဖွဲ့မှ မသုံးစွဲရန် တားမြစ်ထုတ်ပြန်ထားသော ကျင်းထုံတံဆိပ်ဖြင့် ခြင်ဆေးခွေဗူးပေါ်တွင် ဖော်ပြထားသည့် အမျိုးအစားဓါတုပစ္စည်း၏ ပါဝင်ရာခိုင်နှုန်း ၀.၀၈% ပါဝင်သော ကျင်းထုံခြင်ဆေးဗူးများ စစ်ဆေးတွေ့ရှိ၍ စျေးတာဝန်ခံရုံးတွင် ကွင်းဆင်းအဖွဲ့၏ ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ချက်ဖြင့် ကွင်းဆင်းအဖွဲ့၏ရှေ့မှောက်တွင် ခြင်ဆေးခွေများ အား ဖျက်ဆီးပြီး ရောင်းချသောဆိုင်ရှင်အားခေါ်ယူပြီးနောက်နောင်တွင် ရောင်းချခြင်း မပြုစေရန် စားသုံးသူအကာအကွယ်ပေးရေးဥပဒေပုဒ်မ ၁၉၊ ပုဒ်မခွဲ(ခ)အရ ဝန်ခံဂတိလက်မှတ်ရေးထိုးစေခဲ့ ပါသည်။

မာရိုးနစ်သက်တမ်းလွန်နေခြင်း

စားသောက်ကုန်နှင့် ပတ်သက်၍တိုင်ကြားမှုတွင် မာရိုးနစ်(mayonnaise) ဝယ်ယူရာတွင် သက်တမ်းလွန်၍ ပြန်လဲခိုင်းရာတွင် ဆိုင်မှရိုင်းပြစွာဆက်ဆံခြင်း၊ ဆိုင်မှရောင်းချနေသော စားသောက်ကုန်များ ကျန်းမာရေးနှင့်ညီညွတ်မှုရှိ/မရှိ၊ သက်တမ်းကုန်ပစ္စည်း ရှိ/မရှိ စစ်ဆေး ပေးရန် တိုင်ကြားလာခဲ့ခြင်းဖြစ်ပါသည်။ ဖြစ်စဉ်နှင့်ပတ်သက်၍ ပူးပေါင်းအဖွဲ့ဖြင့် ကွင်းဆင်း စစ်ဆေး၍ နောင်တွင်သက်တမ်းလွန်ပစ္စည်းများမရောင်းချရန် စားသုံးသူအကာအကွယ်ပေးရေး ဥပဒေပုဒ်မ၁၉၊ ပုဒ်မခွဲ(က)အရ ဝန်ခံကတိပြုလက်မှတ်ရေးထိုးခဲ့ပြီး ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး စားသုံးသူအငြင်းပွားမှုဖြေရှင်းရေးအဖွဲ့၏ ၄/၂၀၁၈ကြိမ်မြောက် အစည်းအဝေးဆုံးဖြတ်ချက်အရ တိုင်ကြားခံရသည့် ဆိုင်ကို တရားဝင်သတိပေးစာထုတ်ပြန်သွားရ န်ဆုံးဖြတ်ခဲ့ပါသည်။

မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးတွင် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

xxx အိုးမရွေးစတီးမီးဖိုနှင့် နှစ်ခုတွဲ အကင် စက်အမျိုးမျိုးဖြန့်ချီရေးမှ အိုးမရွေး လျှပ်စစ်မီးဖို(၁) လုံး အာမခံချက်(၆လ) အတွင်း လဲလှယ်ခွင့်ရှိသည်ပါရှိပြီး ဝယ်ယူသုံးစွဲ၍ (၂၈)ရက် အကြာတွင် ပျက်သွား၍ အာမခံထားသည့် အတိုင်းဆောင်ရွက်ပေးရန်တောင်းဆိုခဲ့ရာ ပြင်ဆင်မှုသာ ဆောင်ရွက်ပေးသဖြင့် နစ်နာသူမှတိုင်ကြား၍ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး ဦးစီးမှူးရုံးမှ ရောင်းသူ/ဝယ်သူ(၂) ဦးအား ခေါ်ယူ၍ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းဖြေရှင်းပေးခဲ့ရာ ရောင်းသူမှ အာမခံထားသည့်အတိုင်း မီးဖိုအသစ်(၁) လုံး လဲလှယ်ပေးခဲ့ခြင်း စားသုံးသူအကာအကွယ်ပေးရေး ဥပဒေ အခန်း(၆)၊ ပုဒ်မ(၇)၊ ပုဒ်မခွဲ(ခ) (၆) ကို တိကျစွာလိုက်နာဆောင်ရွက်ရန်  ဝန်ခံကတိလက်မှတ် ထိုးခြင်း၊ နစ်နာသူမှလည်း ကျေနပ် မှုရရှိခဲ့ပါသည်။

Junction Centre ( Naypyitaw) တွင် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

Junction Centre ( Naypyitaw) ရှိ Ocean ထဲတွင် ရောင်းချသော“xxx” ဇယန်းညွန့်စပ် ဗူးတွင် ကုန်ဆုံးရက်မှာ ၁၀-၁-၂၀၁၈ ခုနှစ် ဖြစ်၍ ဝယ်ယူခဲ့သော်လည်း ဖောက်ကြည့်ခဲ့ရာ မှိုများ တွေ့ရှိရသည်ကို တိုင်ကြားမှုအပေါ် ၁၇-၁၀-၂၀၁၇ ရက်နေ့တွင် Ocean Supercentre မှ ဆက်သွယ် ၍ တောင်းပန်မှု ပြုလုပ်ခဲ့ပြီး ည ၇:၅၆  နာရီတွင် “xxx”လက်ဖက်ဗူး အသစ်အား စားသုံးသူထံ လာရောက်လဲလှယ်ပေးခဲ့ရာ တိုင်ကြားသူအနေဖြင့် CICC ၏ ညှိနှိုင်းဖြေရှင်းပေးမှုနှင့် Ocean Supercentre မှ လာရောက် တောင်းပန်၍ ပစ္စည်းအသစ် လဲလှယ်ပေးမှုတို့ကြောင့် စိတ်ကျေနပ်မှု ရရှိစေခဲ့ပြီး ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ခဲ့ပါသည်။

Ocean Supercentre (Ottarathiri) နေပြည်တော်တွင် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

Ocean Supercentre (Ottarathiri) မှ ဝယ်ယူခဲ့သည့် Water Heater တွင် ချို့ယွင်းချက်ရှိ၍ Ocean Supercentre သို့ ဆက်သွယ်၍ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးရန် အရေးဆိုသော်လည်း ပြုပြင်ပေး ခြင်း မရှိသည့်အတွက် ရုံးချုပ် CICC သို့ တိုင်ကြားခဲ့ရာ တာဝန်ခံအား ဆက်သွယ်၍ ညှိနှိုင်းဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်ပေးခဲ့သည့်အတွက် Ocean Supercentre မှ တာဝန်ခံသည် ဝယ်ယူသူဘက်သို့ ဆက်သွယ် ပြီး အသစ် (၁) လုံး လဲလှယ်ပေးခဲ့ပါသည်။ သို့သော် ဝယ်ယူသူဘက်မှ သုံးစွဲသည်မှာ အဆင်မပြေသော ကြောင့် ၂၂-၁၁-၂၀၁၇ ရက်နေ့တွင် SUI KANGAROO ကုမ္ပဏီကိုယ်စား Ocean Supercentre မှ တာဝန်ခံက ပစ္စည်းကို ငွေသားဖြင့် လဲလှယ်ပြီး ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးတွင် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

xxx ကင်ဆာအမြစ်ပြတ်ဆေးအား Online ပေါ်တွင် ပြန်လည်ရောင်းချမှုနှင့် ပတ်သက်၍ ထပ်မံတိုင်ကြားလာခြင်းကိစ္စအပေါ် ၇-၁၂-၂၀၁၇ ရက်နေ့တွင် ရန်ကုန်မြောက်ပိုင်းခရိုင် ဦးစီးမှူးရုံးမှ ဝန်ထမ်းများသည် အင်းစိန်မြို့နယ်၊ အရှေ့ကြို့ကုန်းရပ်ကွက်ရှိ xxx တိုင်းရင်း ဆေးဝါးစက်ရုံနှင့် တွဲဖွင့်ထားသော ဆေးခန်းသို့ အသွင်ယူစုံစမ်းရာ အထွေထွေမန်နေဂျာ ဒေါ်စန်းစန်းရီက တာဝန်ယူကုသပေးနိုင်ကြောင်း၊ အဆိုပါဆေးဗူးအမှတ်တံဆိပ်ပေါ်တွင် ဆေးအမည်၊ ပါဝင်သောပစ္စည်းများ၊ သုံးစွဲရန်အညွှန်း၊ တိုင်ရင်းဆေးဝါးထုတ်လုပ်ခွင့်မှတ်ပုံတင်အမှတ်၊ ၃/၂၀၁၃ တဆထလ (တိုး) ၀၈၈၃၊ တိုင်းရင်းဆေးဝါးမှတ်ပုံတင်အမှတ်မပါ၊ Lot No. ၊ ထုတ်လုပ်သည့် ရက်စွဲ၊ ကုန်ဆုံးသည့် ရက်စွဲ၊ ထုတ်လုပ်သည့်လိပ်စာ၊ ဖုန်းနံပါတ်များ ပါဝင်သည်ဟု စုံစမ်းတွေ့ရှိရ ပါသည်။

အရေးယူဆောင်ရွက်ခြင်း(Enforcement)

၂၀၁၆ခုနှစ်၊ ဇူလိုင်လအတွင်း ရခိုင်ပြည်နယ်၊ မြောက်ဦးခရိုင်၊ မင်းပြားမြို့နယ်တွင် ရောင်းချနေသောထမင်းကြော်၊ ခေါက် ဆွဲကြော်၊ မုန့်တီသုပ်များကိုဝယ်ယူစားသုံးသူ(၆၂)ဦး အော့အန်ခြင်း၊ ရင်ကြပ်ခြင်း၊ သတိလစ် ခြင်းများဖြစ်ခဲ့သဖြင့် စားအုန်းဆီ ပေးပို့ရောင်းချသော ပွဲရုံ ပင်ရင်းသို့ ဆက်လက်စုံစမ်းစစ်ဆေးခဲ့ရာရန်ကုန်မြို့၊ ညောင်ပင်လေး ဈေးရှိပွဲရုံမှ တစ်ဆင့်ဝယ်ယူရောင်းချသောစားအုန်းဆီမှ အစာအဆိပ်သင့်မှုဖြစ်ကြောင်းသိရှိခဲ့ရပါသည်။
ဆက်လက်၍ ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးအငြင်းပွားမှုဖြေရှင်းရေးအဖွဲ့မှ တစ်ဆင့်ခံစားအုန်းဆီဖြန့်ချီသည့် နေရာများသို့ ဝင်ရောက် စစ်ဆေးခဲ့ရာ စားအုန်းဆီများ သယ်ဆောင်ရာတွင် အသုံးပြုသည့် ပေပါများကြောင့်ဖြစ်ကြောင်း စစ်ဆေးသုံးသပ်ခဲ့ရပါသဖြင့်စားအုန်းဆီ ရောင်းချသော ပွဲရုံလုပ်ငန်းရှင်များအား ပေပါများ၊ ပုံးခွံများ သန့်ရှင်းစေရေး အစဉ်အမြဲဆောင်ရွက်သွားကြရန် သတိပေးခဲ့ခြင်း၊ စားသုံးဆီ တင်သွင်းရောင်းချသူများ အသင်းနှင့် ညှိနှိုင်း ၍ စားအုန်းဆီများ ဖြန့်ဖြူးရောင်းချရာတွင် သန့်ရှင်းသော ထုတ်ပိုးပစ္စည်းများ သုံးစွဲသွားရန် အသီးသီးတာဝန်ယူ ကြပ်မတ်သွားကြရန် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

စေ့စပ်ညှိနှိုင်းခြင်း(Mediation)

၂၀၁၆ ခုနှစ် ဇွန်လအတွင်းတွင် မန္တလေးမြို့နေ စားသုံးသူတစ်ဦး ဝယ်ယူခဲ့သော LCD-TV မှာ အာမခံသက်တမ်းတစ်နှစ်မပြည့်မီပျက်စီးသွားသဖြင့် အရောင်းစင်တာသို့ ပြန်လည် ပြင်ဆင်ပေးရန် တောင်းဆိုခဲ့ရာတွင် အရောင်းဆိုင်မှ ပြင်ဆင်ဆောင်ရွက်ပေးခြင်းနှင့်အစားထိုးလဲလှယ်ပေးခြင်း ငြင်းဆန်ခဲ့ပြီး သုံးစွဲသူ၏အားနည်းချက်ကြောင့် ပျက်စီးခြင်းဖြစ်ကြောင်းအကြောင်းပြခဲ့သဖြင့် ထိခိုက်နစ်နာသူမှ သူ၏ လူမှုကွန်ရက်စာမျက်နှာ Facebook တွင် postတင်ခဲ့ပါသည်။
ယင်း Post အား မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနမှ သိရှိပြီး နစ်နာဆုံးရှုံးသည့် စားသုံးသူနှင့့် ဆက်သွယ်တွေ့ဆုံ၍ ထိခိုက်နစ်နာမှုအပေါ် စိစစ်ခဲ့ပြီး နောက် လုပ်ငန်းရှင်နှင့်ဝယ်ယူသုံးစွဲသည့် စားသုံးသူများ အကြားအငြင်းပွားမှု အပေါ် TV အသစ် တစ်လုံး အစားထိုးလဲလှယ်ပေးရန် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ပေးခဲ့ပါသည်။

Subscribe to RSS - ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ