ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

Powered by Drupal

ပရိဘောဂပစ္စည်းအရောင်းဆိုင်၏ ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

       ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ အင်းစိန်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦး သည် ပရိဘောဂပစ္စည်းအရောင်းဆိုင်တစ်ခုထံမှ  ဗီဒိုနှင့် မှန်တင်ခုံအား ငွေကျပ် (၁၅)သိန်းပေးချေ၍ မှာယူခဲ့ရာ သတ်မှတ်ချိန်အတွင်း ပစ္စည်းအပ် နှံနိုင်ခြင်းမရှိသည့်အပြင် ငွေပြန်အမ်းခြင်းလည်းမရှိသောကြောင့် စားသုံး သူရေးရာဦးစီးဌာန၏ Website Complaint System မှတစ်ဆင့် ဆက် သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြား ခံရသည့် ပရိဘောဂပစ္စည်းအရောင်းဆိုင်မှ တာဝန်ရှိသူထံသို့ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားခဲ့ရာ ပရိဘောဂပစ္စည်း အရောင်းဆိုင်မှတာဝန်ရှိသူသည် ၃၀-၃-၂၀၂၅ ရက်နေ့ ငွေကျပ်(၅)သိန်းအား လည်းကောင်း၊ ၁၀-၅-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ငွေကျပ်(၅)သိန်းအားလည်းကောင်း၊ စုစုပေါင်းငွေကျပ်(၁၀) သိန်းအား တိုင်ကြားသူထံ Kpay ဖြင့် လွှဲပြောင်းပေးပို့ပြီးဖြစ်သော်လည်း ကျန်ငွေကျပ်(၅)သိန်းအား ပေးအပ်ခြင်းမရှိသောကြောင့် ၄-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများသည် ပရိဘောဂပစ္စည်း အရောင်းဆိုင်မှ တာဝန်ရှိသူနှင့် တိုင်ကြားသူ နှစ်ဦးနှစ်ဖက်တို့အား ဌာနသို့ခေါ်ယူ၍ တွေ့ဆုံညှိနှိုင်း ဆွေးနွေးပေးခဲ့ရာ ပရိဘောဂပစ္စည်းအရောင်းဆိုင်မှ တာဝန်ရှိသူသည် ပေးရန်ကျန်ရှိသည့် ငွေကျပ် (၅) သိန်းအနက် ငွေကျပ် (၃) သိန်းအား ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများရှေ့မှောက်တွင် K pay ဖြင့် လွှဲပြောင်း ပေးပို့ခဲ့ပြီး ကျန်ငွေကျပ် (၂)သိန်းအား ၆-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ပေးအပ်သွားမည်ဖြစ်ကြောင်း သဘော တူညီချက်ပုံစံတွင် နှစ်ဦးနှစ်ဖက် လက်မှတ်ရေးထိုးခဲ့ပြီး ထိုသဘောတူညီချက်အရ ၇-၇-၂၀၂၅ ရက် နေ့တွင် တိုင်ကြားသူသည် ဌာနသို့ဆက်သွယ်၍ ငွေကျပ်(၂)သိန်းအား လက်ခံရရှိပါကြောင်း ပြော ကြာလာပါသဖြင့် တိုင်ကြားမှုအား ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

TV ဝယ်ယူခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

    ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ စမ်းချောင်းမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူ တစ်ဦးသည် Electronic အရောင်းဆိုင်တစ်ခုမှ ၃-၂-၂၀၂၄ ရက်နေ့ တွင် ငွေ ကျပ် ၃၃၅,၀၀၀/- ဖြင့်TV ဝယ်ယူခဲ့ပြီး (၂) ပတ်အကြာ TV အသံပျောက်သွားသည့်အတွက် ဆိုင်သို့ဖုန်းဆက်မေးမြန်းခဲ့ရာ ဆိုင်မှ ပြောကြားသည့်အတိုင်း ဆောင်ရွက်ခဲ့သော်လည်း အဆင်ပြေမှုမရှိ သည့်အတွက် ပြန်လည်ပြင်ဆင်နိုင်ရေး ဆိုင်သို့ပို့ဆောင်ခဲ့ရာ (၁)ပတ်ခန့်ကြာမြင့်မည်ဟု ပြောကြား ခဲ့ပါကြောင်း၊ ၁၀-၃-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် ဆိုင်၏ Facebook Page မှ Live Sale ရောင်းချနေသည်ကို တွေ့ရှိရသည့်အတွက် အပ်နှံထားသည့် TV အခြေအနေအား ဝင်ရောက်မေးမြန်းခဲ့သော်လည်း ပြန် လည် ဖြေကြားခြင်းမရှိသည့်အပြင် မိမိ၏ Facebook အကောင့်အား Ban ခဲ့ပါကြောင်း၊ အခြား Facebook အကောင့်ဖြင့် ထပ်မံဝင်ရောက် ရေးသားရာတွင်လည်း Ban နေသည့်အတွက် အဆင်မပြေကြောင်း ရေးသားခဲ့ရာ ဆိုင်မှထိုသို့ရေးသားခဲ့သည့်အတွက် အာမခံသက်တမ်း (၂)နှစ် ပေးအပ်ထား သော်လည်း ပြန်လည်ပြုပြင်ပေးခြင်းများ ဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ခြင်းမရှိပါကြောင်းနှင့် TV အားလာရောက် ယူဆောင်သွားရန် ဆက်သွယ်ပြောကြားလာသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင် ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြား သူနှင့် တိုင်ကြားခံရသည့်စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်တို့အား (၃)ကြိမ်တိုင်တိုင်အကြောင်းကြားစာ ပေးပို့ခဲ့ သော်လည်း လုပ်ငန်းရှင်အနေဖြင့် ဌာနမှပေးပို့သည့်စာအား လက်ခံခြင်းမရှိသည့်အပြင် လာရောက် ဖြေရှင်းမှုလည်း မရှိခဲ့ပါ။ တိုင်ကြားသူမှ လာရောက်တွေ့ဆုံ၍ ယခုလက်ရှိတွင် TV ပြင်ဆင်ပေးပို့၍ ပြန်လည်ရရှိနေပြီဖြစ်ပါကြောင်း၊ ဥပဒေနှင့်အညီ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးစေလိုပါကြောင်း၊ လုပ်ငန်း ရှင်သည် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ ပုဒ်မ ၂၆(ခ) အရ ပြည့်စုံသောဝန်ဆောင်မှု အဆင့်အတန်းနှင့် အညီ ပြည့်ဝစွာပေးအပ်မှုမရှိ ခြင်းကြောင့် စားသုံးသူရေးရာကော်မတီ အစည်းအဝေး (၅/၂၀၂၄)တွင် အမှာစာဖြင့် တင်ပြဆွေးနွေးခဲ့ရာ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်အား စားသုံးသူရေးရာကော်မတီအနေဖြင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ ပုဒ်မ ၅၃၊ ပုဒ်မခွဲ (ဃ) အရ လုပ်ငန်းလိုင်စင်ယာယီပိတ်သိမ်းခြင်း သို့မဟုတ် အမြဲတမ်းပိတ်သိမ်းခြင်းကို သက်ဆိုင်ရာအစိုးရဌာနက ပြုလုပ်နိုင်ရေးညှိနှိုင်းဆောင်ရွက် သွားရန် တိုင်းဒေသကြီးအစိုးရအဖွဲ့သို့တင်ပြ၍ လမ်းညွှန်မှုခံယူသွားရန် ဆုံးဖြတ်ခဲ့ပါသည်။ တိုင်ကြား ခံရသည့် Electronic ဆိုင်အား လုပ်ငန်းလိုင်စင်ယာယီပိတ်သိမ်းနိုင်ရေး ရန်ကုန်မြို့တော်စည်ပင် သာယာရေးကော်မတီ၊ စီမံရေးရာဌာနခွဲသို့ အကြောင်းကြားဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ ၁၀-၆-၂၀၂၅ ရက်နေ့ တွင်ကျင်းပပြုလုပ်သော ကော်မတီဝင်များအစည်းအဝေး(၁၅/၂၀၂၅) ဆုံးဖြတ်ချက်အရ “လုပ်ငန်းရှင် အနေဖြင့်သက်ဆိုင်ရာဌာန၏ ဥပဒေပြဋ္ဌာန်းချက်ကို လိုက်နာရန်ပျက်ကွက်ခဲ့ခြင်းသည် ကော်မတီက ခွင့်ပြုသည့် လိုင်စင်ပါစည်ကမ်းချက်အမှတ်(၃)ကို ဖောက်ဖျက်ကြောင်း” စိစစ်တွေ့ရှိရသဖြင့် ရန်ကုန် မြို့တော်စည်ပင်သာယာရေးဥပဒေ ပုဒ်မ ၂၈၁(ဂ) အရ ခွင့်ပြုထားသည့်လိုင်စင်အား ပိတ်သိမ်းထားပြီးဖြစ်ပါကြောင်းနှင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနမှ ပြန်လည်ဖွင့်လှစ်ခွင့်ပြုရန် အကြောင်းကြားစာရရှိ မှသာ အဆိုပါလုပ်ငန်းအား သတ်မှတ် SOP နှင့်အညီစိစစ်၍ လိုင်စင်ပြန်လည် ခွင့်ပြုသွားမည်ဖြစ်ပါကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာသည့်အတွက် ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး စားသုံးသူရေးရာကော်မတီ ဥက္ကဋ္ဌထံ တင်ပြလမ်းညွှန်မှုခံယူခဲ့ပြီး Electronic ဆိုင်အား ၂-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့မှစ၍ လုပ်ငန်းလိုင်စင် (၆)လ ယာယီပိတ်သိမ်းပေးရန် ရန်ကုန်မြို့တော်စည်ပင်သာယာရေးကော်မတီသို့ အကြောင်းကြား ခဲ့ပြီးအခြေအနေများအား တိုင်ကြားသူထံ အကြောင်းပြန်ကြားပြီးဖြစ်ပါသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

 

 

အင်တာနက်ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

      မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ ချမ်းအေးသာစံမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် အင်တာနက်ကုမ္ပဏီ တစ်ခုမှ power fiber internet ကို ၂၀၁၉ ခုနှစ်မှ စတင်အသုံးပြုခဲ့ပြီး ၂၇-၃-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် (၃)လစာ ငွေ ကျပ် ၈၆,၀၀၀/-ဖြင့် သက်တမ်းတိုး ဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ ၂၈-၃-၂၀၂၅ ရက်နေ့မှ စတင်ပြီး လိုင်း‌‌ပြတ်‌တောက်နေ ပါသဖြင့် customer service သို့ အကြိမ်ကြိမ် ဆက်သွယ်၍ ပြင်ဆင်ပေးရန် ပြောကြားသော်လည်း  ဆောင်ရွက်ပေးမှုမရှိသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနWebsite Complaint System သို့ ဆက်သွယ် တိုင်ကြားလာပါသည်။

     ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြား ခံရသည့် အင်တာနက်ကုမ္ပဏီမှ တာဝန်ရှိသူများထံသို့ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားခဲ့ရာ တာဝန်ရှိသူ များ၏ စိစစ်မှုအရ တိုင်ကြားသူအသုံးပြုနေသော တည်နေရာမှာ ၂၈-၃-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် လှုပ်ခတ် ခဲ့သော အင်အားပြင်းထန်ငလျင်ဒဏ်ကြောင့် အဆိုပါနေရာသို့ သွယ်တန်းထားသောအင်တာနက် ဖိုင်ဘာဆက်ကြောင်းများပျက်စီးခဲ့ရပြီး ယခုအချိန်ထိပြန်လည်အစားထိုး ပြုပြင်ဆောင်ရွက်ဆဲဖြစ် သည့်အတွက် လက်တလောအခြေအနေများအရ ဝန်ဆောင်မှုပေးနိုင်ခြင်းမရှိသေးကြောင်း သိရှိရ သည့်အတွက် တိုင်ကြားသူထံသို့ဆက်သွယ်၍ လတ်တလော အခြေအနေဖြင့် Power Fiber Internet ဝန်ဆောင်မှုမပေးနိုင်သေးသည့်အကြောင်းရင်းအား အသေးစိတ်ရှင်းလင်းပြောကြားပြီးဖြစ်ပါကြောင်း၊ ဝန်ဆောင်မှုအသုံးပြုရန် သက်တမ်းတိုးခဲ့သည့် (၃)လစာငွေကျပ် ၈၆,၀၀၀/-ကို စိစစ်တွက်ချက်၍ အမှန်တကယ် ပြန်လည်အမ်းပေးရမည့် ငွေကျပ် ၈၂,၁၇၈/- ကို တိုင်ကြားသူ၏ Kpay Account သို့ ပြန်လည်လွှဲပေးခဲ့ပြီး ဖြစ်ပါကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာပြီး တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်မှုရှိပါ သဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

Tablet ဝယ်ယူခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ်ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

     မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ မကွေးမြို့နေတိုင်ကြားသူတစ်ဦး သည် Mobile Page တစ်ခု၏ Chat Box မှတစ်ဆင့် IPS LCD, 1B Colours, 120 Hz, HDR10, Dolby Vision, Tablet တစ်လုံး တန်ဖိုးငွေကျပ် ၃၅၀,၀၀ဝ/-အားငွေပေးချေမှာယူခဲ့ရာ အရောင်း ဆိုင်က မြန်မာနိုင်ငံအနှံ့ ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းဖြင့် ပို့ ဆောင်ပေးမည်ဖြစ်ပြီး ပစ္စည်းအား ဖွင့်ဖောက်စစ်ဆေးပြီးမှ ငွေလွှဲပေးရန်ပြောကြားသဖြင့် လွှဲပေးခဲ့ ပါကြောင်း၊ မြန်မာနိုင်ငံအနှံ့ ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းမှ ပေးပို့လာသည့် ပြေစာပါ ကားဂိတ်သို့ သွားရောက်မေးမြန်းခဲ့ရာ ပစ္စည်းရောက်ရှိလာမှု မရှိကြောင်းသိရှိရ၍ ဖုန်းဆက်မေးမြန်းခဲ့ရာ Mobile ဆိုင်ကမှာယူသည့်ပစ္စည်းနှင့် တန်ဖိုးကိုက်ညီမှုမရှိသဖြင့် ပို့ဆောင်ပေးမှုအား ဆိုင်းငံ့ထားရန် မှာကြား ထားကြောင်း၊ ရောင်းသူဝယ်သူညှိနှိုင်း၍ အဆင်ပြေလျှင်ပစ္စည်းအား ပို့ဆောင်ပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားသဖြင့် Mobile အရောင်းဆိုင်အား ဆက်သွယ်မေးမြန်းခဲ့ရာ ပစ္စည်းတန်ဖိုးမှာငွေကျပ် ၃၅၀,၀၀ဝ/-မှ ၆၂၀,၀၀ဝ/- သို့ဈေးနှုန်း မြင့်တက်သွားပြီဖြစ်၍ လိုအပ်ငွေကျပ် ၂၇၀,၀၀ဝ/- ကျသင့် သည့်အပေါ် ၂၀,၀၀ဝ/-ကျပ် ဈေးလျော့ပေးမည်ဖြစ်ပြီး ငွေကျပ် ၂၅၀,၀၀ဝ/- ထပ်မံပေးပို့ရမည် ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားလာသည့်အတွက် လိုအပ်ငွေအား Tablet ရောက်ရှိချိန်တွင် ပေးချေမည်ဖြစ် ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ရာ လက်ခံမှုမရှိ၍ ပေးချေထားသည့် ငွေကျပ် ၃၅၀,၀၀ဝ/-ကို ပြန် လည်ပေးစေ လိုကြောင်း ထပ်မံပြောကြားရာတွင်လည်း လုပ်ငန်းသဘောအရ အဆင်မပြေကြောင်း ပြောကြား သဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မကွေးတိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးသို့ လူကိုယ်တိုင်လာရောက် တိုင် ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက စိစစ်ရာ တွင်  တိုင်ကြားခံရသည့် Mobile ဆိုင်နှင့် မြန်မာနိုင်ငံအနှံ့ ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းတို့၏ လိပ်စာ များမှာ ရန်ကုန်မြို့လိပ်စာများဖြစ်နေသဖြင့် မြေပြင်တွင်အမှန်တကယ် ရှိ/မရှိ စုံစမ်းစစ်ဆေးပေးနိုင် ပါရန် ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးနှင့် ညှိနှိုင်းအကြောင်းကြားဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ ရန်ကုန်တိုင်း ဒေသကြီးမှ တာဝန်ရှိသူများက သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့် ပူးပေါင်းကွင်းဆင်းစစ်ဆေး  တွေ့ရှိချက်အရ တိုင်ကြားခံရသည့်ဆိုင်မှာ လိပ်စာပါမြေပြင်တွင် ဖွင့်လှစ်ထားမှုမရှိကြောင်းနှင့် Mobile ဆိုင်မှ တာဝန် ရှိသူအားလည်း ၂၀--၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင်ငွေပြန်လည်လွှဲပေးရန် အကြောင်းကြားပေးပို့ထားကြောင်း၊ ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းမှာလည်း မြေပြင်တွင် အမှန်တကယ် လုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်ခြင်းမရှိသည်ကို စစ်ဆေးတွေ့ရှိရကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာပါသည်။ မကွေးတိုင်းဒေသကြီးမှ တာဝန်ရှိသူများ က Mobile ဆိုင်၏ ဖုန်းသို့ဆက်သွယ်၍ Tablet ဖိုးငွေအား ၂၀--၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ပြန်လည်အမ်း ပေးမည်ဟု ပြောကြားထားမှုအပေါ် အချိန်အတိုင်းအတာတစ်ခုအထိ စောင့်ဆိုင်းခဲ့ပြီးဖြစ်ကြောင်း၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်ပါက မိမိဆိုင်၏အမည်၊ ဂုဏ်သိက္ခာသည် အရေးကြီးကြောင်း၊ တာဝန်ယူ မှု/တာဝန်ခံမှုအပြည့်ဖြင့် ဆောင်ရွက်ပေးလိုကြောင်း၊ အွန်လိုင်းဖြင့် ရောင်းချမည်ဆိုပါကလည်း အွန်လိုင်းမှတ်ပုံတင်ခြင်းများ ဆောင်ရွက်ထားရန်လိုကြောင်း၊ မှတ်ပုံတင်ဆောင်ရွက်ထားခြင်းမရှိဘဲ ရောင်းချပါက အရေးကြီးကုန်စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှုဥပဒေဖြင့် အရေးယူဆောင်ရွက်နိုင်ကြောင်းပြော ကြားခဲ့ရာ တိုင်ကြားခံရသည့် Mobile ဆိုင်မန်နေဂျာက ၅--၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် Tablet ဖိုးငွေကို ပြန် ပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပြီး ၆--၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူသို့ ငွေကျပ် ၃၅၀,၀၀၀/-ကို Kpay ဖြင့်လွှဲပေးခဲ့သဖြင့် တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်မှုရှိပါသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

ဒူးရင်းသီးဝယ်ယူခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

    ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ၊ နေပြည်တော်၊ ဇမ္ဗူသီရိမြို့နယ် နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် မွန်ပြည်နယ်၊ သထုံမြို့၊ လိပ်အင်း ကုန်းဆင်း၊ မင်းလမ်းလိပ်စာဖြင့် အစားအသောက်ကုန်ပစ္စည်း များ ရောင်းဝယ်ရေးလုပ်သော Facebook အကောင့်တစ်ခုမှ ၂၃-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ဒူးရင်းသီးဝယ်ယူခဲ့ပြီး ငွေကျပ် ၅၀,၀၀၀/ -လွှဲပေးပြီးနောက် ပစ္စည်းရောက်မလာသည့်အတွက် စားသုံးသူရေးရာဦးစီး ဌာန၏ Website Complaint System မှတဆင့် တိုင်ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက ၂၆-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူပေးထားသော လိပ်စာအရ မြေပြင်ကွင်းဆင်းစစ်ဆေးခဲ့သော်လည်း ဒူးရင်း သီးရောင်းချသူမရှိကြောင်း တွေ့ရှိရပါသည်။ တိုင်ကြားခံရသည့် Facebook အကောင့်သို့ ဝင်ရောက် လေ့လာကြည့်ရာတွင် သစ်သီးအော်ဒါများအား ပစ္စည်းပေးပို့သော သုံးဘီးမောင်းသူမှ လိမ်လည်သွား သည့်အတွက် အော်ဒါတင်ထားသူများအား ၃၁-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် ငွေပြန်အမ်းပေးသွားမည်ဖြစ် ကြောင်း လုပ်ငန်းရှင်၏ Facebook စာမျက်နှာတွင် တင်ထားသည်ကို တွေ့ရှိရသည့်အတွက် တိုင် ကြားသူထံမှ လုပ်ငန်းရှင်၏ဖုန်းနံပါတ်အား တောင်းယူ၍ဆက်သွယ်ရာ လုပ်ငန်းရှင်မှာ မန္တလေးတိုင်း ဒေသကြီးတွင် နေထိုင်၍ အွန်လိုင်းဖြင့် ဒူးရင်းသီးရောင်းချနေကြောင်း သိရှိရပါသည်။ သထုံခရိုင်ရုံးမှ တာဝန်ရှိသူက ၂၉-၇-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်ထံ ဆက်သွယ်ညှိနှိုင်းရာတွင် တိုင် ကြားသူသို့ ဒူးရင်းသီးဖိုးငွေကျပ် ၅၀,၀၀၀/-အား ပြန်လည်ပေးအပ်သွားမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြော ကြားခဲ့ပြီး K Pay ဖြင့် ငွေပြန်လည်လွှဲပေးခဲ့ကြောင်း၊ တိုင်ကြားသူမှလည်း K Pay ဖြင့် ငွေပြန်လည် လက်ခံရရှိပြီးဖြစ်ကြောင်း၊ စားသုံးသူများ၏ အခက်အခဲများအား အလျင်မြန်ဆုံး ဖြေရှင်းပေးသည့် အတွက် ကျေးဇူးတင်ပါကြောင်း၊ ဌာနမှဆောင်ရွက်ပေးခဲ့မှုအပေါ် ကျေနပ်မှုရှိပါကြောင်း ပြောကြားခဲ့ ပါသည်။ လုပ်ငန်းရှင်ကိုလည်း အွန်လိုင်းဖြင့် အရောင်းအဝယ်ပြုလုပ်မည်ဆိုပါက တရားဝင်အွန်လိုင်း မှတ်ပုံတင်လက်မှတ်ရရှိပြီးမှသာ ဆောင်ရွက်နိုင်မည်ဖြစ်ကြောင်း၊ မှတ်ပုံတင်မရှိဘဲ အွန်လိုင်းရောင်း ဝယ်မှုပြုလုပ်ပါက အရေးကြီးကုန်စည်နှင့် ဝန်ဆောင်မှုဥပဒေအရ အရေးယူခြင်းခံရမည်ဖြစ်ကြောင်း အသိပေးပြောကြားခဲ့ပြီး တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်း

  မကွေးမြို့နေ ဦး(xxxx)သည် (၂.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် မကွေးမြို့မှ ပြင်ဦးလွင်မြို့သို့ (xxxx) ယာဉ်လိုင်းဖြင့် တန်ဆာခ ကျပ်(၄၀၀၀)ပေးချေ၍ ပစ္စည်းပေးပို့စေခဲ့ရာ ပစ္စည်းမှာ ပြင်ဦးလွင် မြို့သို့ ရောက်ရှိလာခြင်းမရှိသဖြင့် ဂိတ်သို့စုံစမ်းမေးမြန်းခဲ့ရာတွင် တာဝန်ယူမှု/ တာဝန်ခံမှုမရှိသည့် အတွက် (၇.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ တိုင်ကြား လာပါသည်။

   တိုင်ကြားမှုနှင့် စပ်လျဉ်း၍ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေနှင့် ကိုက်ညီမှုရှိ/မရှိ စိစစ်လက်ခံ ခြင်းများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး တိုင်ကြားသူအား မေးမြန်းခဲ့ရာ ပြင်ဦးလွင်ရှိ ဆရာတော်ကြီးအား ကပ်လှူ ရန်အတွက် ဘုရာပြိုကျေးရွာအထိ အလုပ်သမားငှား၍ ဖန်ခါးသီးအားခူးဆွတ်ခိုင်းရခြင်း ဖြစ်ပါ ကြောင်း၊ မိမိပို့ဆောင်သည့် ပစ္စည်းများမှာ တန်ဘိုးအားဖြင့်နည်းပါသော်လည်း ဂိတ်မှ တာဝန်ယူမှု/ တာဝန်ခံမှုမရှိသဖြင့် တိုင်ကြားရခြင်းသာဖြစ်ပါကြောင်းပြောကြားလာပါသည်။ (၁၁.၇.၂၀၂၅)ရက် နေ့တွင် ဌာနတာဝန်ရှိသူမှ (xxxx)ယာဉ်လိုင်း ဂိတ်တာဝန်ခံသို့ ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်၍ ညှိနှိုင်းခြင်းများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ (xxxx)ယာဉ်လိုင်းမှ တိုင်ကြားသူပျောက်ဆုံးခဲ့သည့် ဖန်ခါးသီး(၂)ပြည်၊ ပဲကိတ် တောင့်(၂)ခုအတွက် လျော်ကြေးငွေ ကျပ်(၅၀၀၀ဝ)အား ပေးလျော်မည်ဖြစ်ပါကြောင်း ပြောကြား လာပါသည်။ တိုင်ကြားသူမှလျော်ကြေးငွေ ကျပ်(၅၀၀၀ဝ) ပေးလျော်မှုအပေါ် ကျေနပ်လက်ခံခဲ့ သဖြင့် (၁၄.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် (xxxx)ယာဉ်လိုင်းတာဝန်ရှိသူ၊ တိုင်ကြားသူတို့အား ရုံးသို့ခေါ်ယူ၍ ဌာနတာဝန်ရှိသူများ ရှေ့မှောက်တွင် လျော်ကြေးငွေ ကျပ်(၅၀၀၀ဝ)အား ပေးလျော်စေခဲ့ပြီး ယာဉ် လိုင်းမှ တာဝန်ရှိသူအား ကုန်စည်များ သယ်ယူပို့ဆောင်ခြင်း ဝန်ဆောင်မှုပြုရာတွင် ပို့ဆောင်ပေး ရမည့်ကုန်စည်များကို ပစ္စည်းပို့ဆောင်သူ ရှေ့မှောက်တွင် စနစ်တကျဖွင့်ဖောက်စစ်ဆေးပြီး ကုန်စည်၏တန်ဘိုးကိုလိုက်၍ တန်ဆာခတောင်းခံပြီး သယ်ဆောင်ခြင်း ဝန်ဆောင်မှုပေးသင့် ကြောင်း၊ ဝန်ဆောင်မှုပေးရာတွင်လည်း တာဝန်ယူမှု/ တာဝန်ခံမှုအပြည့်ဖြင့် ဆောင်ရွက်ပေးသင့် ကြောင်း အသိပညာပေးခြင်းများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး ခံဝန်ကတိလက်မှတ်ရေးထိုးစေခြင်း၊ တိုင်ကြား သူဘက်မှလည်း အမှုကျေအေးလွှာအား လက်မှတ်ရေးထိုးစေခြင်း၊ သဘောတူညီချက် ပုံစံ(၉)တွင် လက်မှတ်ရေးထိုးစေခြင်းများ ပြုလုပ်စေလျက် (၁၄.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် အမှုအားပိတ်သိမ်းနိုင်ခဲ့ ပါသည်။

DOCA(မကွေး)

ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်း

  မကွေးမြို့နေ ဦး(XXX)သည် (၂၆.၄.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် (XXX) Mobile ဆိုင်မှ Tablet တစ်လုံးအား ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)ဖြင့် Page Chat Box မှတစ်ဆင့် ငွေပေးချေ၍ မှာယူခဲ့ရာ (XXX) မြန်မာနိုင်ငံအနှံ့ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းဖြင့် ပေးပို့မည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့သော်လည်း ရောက်ရှိလာခြင်းမရှိသဖြင့် ၎င်း Mobile အရောင်းဆိုင်မှ တာဝန်ရှိသူအား ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်၍ မေးမြန်းခဲ့ရာ ပစ္စည်း၏တန်ဘိုးမှာ ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)မှ (၆၂၀၀၀ဝ)သို့ ဈေးနှုန်းမြင့် တက် သွားပြီဖြစ်၍ လိုအပ်ငွေ ကျပ်(၂၇၀၀၀ဝ)အစား ကျပ်(၂၀၀၀ဝ)ဈေးလျော့ထား၍ ကျပ်(၂၅၀၀၀ဝ) ထပ်မံပေးပို့ပေး ရမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ ငွေထပ်မံပေးပို့မှသာ ပစ္စည်းအား ပြန်လည်ပေးပို့ပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြား လာသဖြင့် တိုင်ကြားသူမှ ပစ္စည်းရောက်ရှိချိန်တွင် ပေးချေပေး မည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ရာတွင် လက်ခံမှုမရှိ၍ ပေးချေထားသည့် ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)အား ငွေပြန်လည်ပေးစေလိုကြောင်း တောင်း ဆိုရာတွင်လည်း လုပ်ငန်းသဘောအရ အဆင်မပြေကြောင်း ပြန်လည်ပြောကြားလာ၍ မိမိ၏နစ်နာ ဆုံးရှုံးမှုအတွက် (XXX) Mobile အရောင်းဆိုင်အား ထိရောက်စွာ အရေးယူဆောင်ရွက်ပေးပါရန် (၂၈.၄.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ တိုင်ကြားလာပါ သည်။

          တိုင်ကြားမှုနှင့်စပ်လျဉ်း၍ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေနှင့် ကိုက်ညီမှုရှိ/မရှိ စိစစ်လက်ခံ ခြင်းများ ဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး (XXX) Mobile ဆိုင်၏ လိပ်စာမှာ (XXX)၊ ရန်ကုန်မြို့နှင့် (XXX) မြန်မာ နိုင်ငံအနှံ့ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်း၏ လိပ်စာမှာ (XXX)၊ ရန်ကုန်မြို့တို့ဖြစ်သဖြင့် မြေပြင်တွင် အမှန်တစ်ကယ်ရှိ၊ မရှိ စုံစမ်းစစ်ဆေးပေးနိုင်ရန်နှင့် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ပါရန် ရန်ကုန်တိုင်း ဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ မေတ္တာရပ်ခံ ညှိနှိုင်းအကြောင်းကြားစာ ပေးပို့ခဲ့ပါသည်။ (၁၈.၅.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် Tablet ပစ္စည်းမှာ ရောင်းချလိုက်ပြီဖြစ်၍ လုပ်ငန်းရှင်မှ Wave Money ဖြင့် တိုင်ကြားသူထံသို့ ငွေလွှဲပေးပို့ထားပြီးဖြစ်ကြောင်း ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်၍ ငွေထုတ်ရန်အတွက် Code နံပါတ်အား ပေးပို့လာသည့်အတွက် တိုင်ကြားသူမှ ဆိုင်သို့သွားရောက် ထုတ်ယူခဲ့ရာတွင် ၎င်းငွေမှာ ထုတ်ယူပြီးဖြစ်ကြောင်း Wave Money ဆိုင်မှ ပြောကြားလာသဖြင့် ထပ်မံလိမ်လည်မှု အတွက် အရေးယူဆောင်ရွက်ပေးပါရန် ဌာနသို့ ဆက်သွယ်သတင်းပေးပို့လာသဖြင့် ဌာနမှ ရန်ကုန် တိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်အကြောင်း ကြားခဲ့ပါသည်။

          (၆.၅.၂၀၂၅)ရက်နေ့နှင့် (၁၆.၅.၂၀၂၅)ရက်နေ့တို့တွင် ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေး ရာဦးစီးဌာနမှ (XXX) Mobile ဆိုင်နှင့် (XXX) မြန်မာနိုင်ငံအနှံ့ ပါဆယ်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းတို့အား မြေပြင်တွင် လုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်ဆောင်ရွက်ခြင်းရှိ/မရှိ သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့် ပူးပေါင်း၍ မြေပြင် ကွင်းဆင်းစစ်ဆေးခဲ့ရာတွင် မြေပြင်တွင် လုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်မှုမရှိကြောင်း စစ်ဆေးတွေ့ရှိမှု အခြေ အနေအား ပြောကြားလာပါသည်။ ထို့အပြင် တိုင်ကြားခံရသည့် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်မှလည်း (၂၀.၆.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် Tablet ဖိုးငွေ ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)အား ငွေပြန်လည်အမ်းပေးမည်ဖြစ် ကြောင်း ဆက်သွယ်ရရှိခဲ့သည့်အတွက် သတ်မှတ်ရက်ထိ စောင့်ဆိုင်းပေးစေလိုပါကြောင်း ပြောကြား လာပါသည်။  မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ တာဝန်ရှိသူမှ (XXX) Mobile ဆိုင်၏ ဖုန်းနံပါတ်(၀၉-xxXXX)သို့ အကြိမ်ကြိမ်ဆက်သွယ်ခဲ့သော်လည်း ဆက်သွယ်၍မရရှိပဲ ဇွန်လ (၃၀) ရက်နေ့တွင် ဆက်သွယ်ရရှိသဖြင့် (၂၀.၆.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် Tablet ဖိုးငွေ ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)အား ငွေပြန်လည်အမ်းပေးမည်ဟုပြောကြားထားမှုအပေါ် အချိန်အတိုင်းအတာတစ်ခုအထိ စောင့်ဆိုင်းခဲ့ ပြီးဖြစ်ကြောင်း စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတစ်ခုကို ဆက်လက်လုပ်ကိုင်မည်ဆိုပါက မိမိဆိုင်၏ အမည်၊ ဂုဏ်သိက္ခာရှိမှုသည် အလွန်အရေးကြီးကြောင်း ပြဿနာများ ဖြစ်ပေါ်လာပါကလည်း တာဝန်ယူမှု/ တာဝန်ခံမှုအပြည့်ဖြင့် ဆောင်ရွက်ပေးရမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ အွန်လိုင်းဖြင့် ရောင်းချမည်ဆိုပါကလည်း အွန်လိုင်းမှတ်ပုံတင်ခြင်းကို ကုန်သွယ်ရေးဦးစီးဌာနတွင် ဆောင်ရွက်ရမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ အွန်လိုင်း မှတ်ပုံတင်ဆောင်ရွက်ထားခြင်းမရှိဘဲ ရောင်းချနေပါက အရေးကြီးကုန်စည်နှင့်ဝန်ဆောင်မှုဥပဒေ ဖြင့် အရေးယူခံရမည်ဖြစ်ကြောင်း အသိပညာပေးပြောကြားခဲ့ရာ (XXX) Mobile မန်နေဂျာ(XXX) ဆိုသူမှ (၅.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် Tablet ဖိုးငွေ ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)အား ငွေပြန်လည်ပေးမည်ဖြစ် ကြောင်း ပြောကြားလာသဖြင့် တိုင်ကြားသူ ဦး(XXX)အား ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်၍ အသိပေးခဲ့ပါသည်။

          (၅.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် (XXX) Mobile မန်နေဂျာ ဦး(XXX)က ဖုန်းဖြင့် ဆက်သွယ်၍ Tabletဖိုးငွေ(၃၅၀၀၀ဝိ/-)ကျပ်အား (၆.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် ငွေလွှဲပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြား လာရာ ဌာနတာဝန်ရှိသူက (၅.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင် ငွေလွဲပေးမည်ဟု ပြောကြားထားသည့် အတွက် တိုင်ကြားသူထံသို့လည်း ချိတ်ဆက်ပြီးဖြစ်သည့်အတွက် ထပ်မံရက်ရွှေ့၍မရပါကြောင်း ပြောကြား ခဲ့ရာ မန်နေဂျာ ဦး(XXX)က Kpay ဖြင့် ငွေကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)အားလွှဲပေးခဲ့ပါသည်။ တိုင်ကြားသူ မှလည်း Tabletဖိုးငွေ ကျပ်(၃၅၀၀၀ဝ)အား ပြန်လည်ရရှိပြီဖြစ်သည့်အတွက် ဌာန၏ ဖြေရှင်းဆောင် ရွက်ပေးမှုအပေါ် စိတ်ကျေနပ်မှုရရှိပြီဖြစ်၍  ကြေအေးလွှာတွင် လက်မှတ်ရေးထိုးစေကာ အမှုအား (၇.၇.၂၀၂၅)ရက်နေ့တွင်  ပိတ်သိမ်းနိုင်ခဲ့ပါသည်။   

DOCA(မကွေး)

ဖုန်းပြုပြင်ရေးဝန်ဆောင်မှုနှင့် ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

ကရင်ပြည်နယ် ဘားအံမြို့နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ဖုန်းကင်မရာထဲသို့ ရေငွေ့ ဝင်သောကြောင့် ဖုန်းပြုပြင်ရေးဆိုင် တစ်ဆိုင်တွင် (၃)ကြိမ်တိုင်တိုင် သွားရောက်ပြင်ဆင်ခဲ့သော်လည်း အဆင်မပြေသည့်အပြင် ဖုန်းမှန်ကွဲနေကြောင်း သိရှိရသဖြင့် အခြားဖုန်းပြုပြင်ရေးဆိုင်တစ်ဆိုင်သို့‌ ပြောင်း၍ပြသခဲ့ရာ ဖုန်းမှန်လဲလှယ်ရမည်ဖြစ်ကြောင်းနှင့် ကုန်ကျစရိတ်ငွေကျပ် ၂၆၅,၀၀၀/- ကုန်ကျမည်ဟုပြောကြားခဲ့သည့်အတွက် ယခင်ပြသခဲ့သော ဖုန်းပြုပြင်ရေးဆိုင်သို့ အကျိုးအကြောင်းပြောကြားရာတွင် ဖုန်းပြင်ဆင်မှုကို ၎င်းတို့ဆိုင်၌ ပြန်လည်ပြင်ဆင်ဆောင်ရွက်ပေးမည်ဖြစ်ကြောင်းနှင့် ကုန်ကျစရိတ်တစ်ဝက်ကို ကျခံပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း ဖြေကြားရာ တိုင်ကြားသူက ဖုန်းပြင်ဆင်မှုကို အခြားဖုန်းပြုပြင်ရေးဆိုင်၌သာ ပြင်ဆင်လိုပြီး ကုန်ကျစရိတ်တစ်ဝက်ကို ကျခံပေးစေလိုကြောင်း တောင်းဆိုခဲ့မှုအပေါ် ဆောင်ရွက်ပေးမှုမရှိသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုအခြေအနေ။ တိုင်ကြားမှုနှင့် ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြားသူနှင့် တိုင်ကြားခံရသည့် ဖုန်းပြုပြင်ရေးဆိုင်ပိုင်ရှင်တို့အား ခေါ်ယူတွေ့ဆုံ၍ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းမှုများ ပြုလုပ်ပေးခဲ့ရာ ဆိုင်ပိုင်ရှင်အနေဖြင့် ဖုန်းပြင်ဆင်ရန် အပ်နှံချိန်က လက်ခံခဲ့ရာတွင် ဖုန်းနှင့် ပတ်သက်၍ ပျက်စီးမှု ရှိ/မရှိ သေချာစွာ စိစစ်လက်ခံမှု မရှိခြင်းကြောင့်လည်းကောင်း၊ အငြင်းပွားမှုဖြစ်လာပါက မိမိ၏ဆိုင်ဂုဏ်သတင်း ထိခိုက်မည်ဆိုး၍လည်းကောင်း၊ စားသုံးသူ၏အငြင်းအပေါ် အလေးထား၍လည်းကောင်း စားသုံးသူဘက်မှ တောင်းဆိုသော Screen မှန်အက်ကွဲခြင်အတွက် ဖုန်းပြုပြင်သည့်အခြားဆိုင်တွင် အပ်နှံထားသည့် ကုန်ကျစရိတ်ငွေကျပ် ၂၆၅,၀၀၀/- ၏ တစ်ဝက်ဖြစ်သော ကျသင့်ငွေကျပ် ၁၃၅,၀၀၀/- ကို ပေးအပ်မည်ဖြစ်ကြောင်း သဘောတူညီမှုရရှိခဲ့ပြီး စားသုံးသူကာကွယ်ရေးနည်းဥပဒေပါ ပုံစံ (၉) သဘောတူညီချက်ပုံစံတွင် ဖြည့်စွက်၍ နှစ်ဦးနှစ်ဖက် လက်မှတ်ရေးထိုးပြီး ဆိုင်ပိုင်ရှင်မှ တိုင်ကြားသူထံငွေကျပ် ၁၃၅,၀၀၀/- ကို ပေးချေခဲ့ပါသဖြင့် နှစ်ဦးနှစ်ဖက်ကျေနပ်မှုရှိပါသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

Inverter Battery ဝယ်ယူမှုနှင့် ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ‌ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် အီလက်ထရောနစ်ပစ္စည်းအရောင်းဆိုင် တစ်ခုမှ Inverter Battery အား အာမခံသက်တမ်း(၅)နှစ်ဖြင့် ဝယ်ယူအသုံးပြုနေသည်မှာ (၁)နှစ်ကျော်ကြာပြီဖြစ်ကြောင်း၊ ဝယ်ယူပြီး(၁)နှစ်အတွင်း အဆင်ပြေသော်လည်း နောက်ပိုင်းတွင် မကြာခဏ Error ဖြစ်ပြီး ဆိုင်ဘက်မှ လာရောက်ပြင်ဆင်ပေးသော်လည်း ကောင်းမွန်မှုမရှိပါသောကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ Website Complaint System သို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။ တိုင်ကြားမှုနှင့် ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြားခံရသည့် အီလက်ထရောနစ်အရောင်းဆိုင်သို့ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားခဲ့ရာ ဆိုင်မှတာဝန်ရှိသူများသည် ၂၉-၅-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူနှင့် တွေ့ဆုံ၍ Inverter Battery များသည် Warranty ပေးသည့် ကာလအတွင်း Battery Error များဖြစ်ပေါ်သောကြောင့် ဝယ်ယူစဉ် Battery များ၏ တန်ဖိုးငွေကျပ် ၆,၁၂၀,၀၀၀/- မှ တိုင်ကြားသူ အသုံးပြုခဲ့သည့် ကာလအတွက် ငွေကြေးဖြတ်တောက်၍ ကျန်ငွေကျပ် ၅,၆၈၄,၀၀၀/- ကို တိုင်ကြားသူထံ ပြန်လည်ပေးအပ်ခဲ့မှုအပေါ် တိုင်ကြားသူမှ ကျေနပ်လက်ခံပါကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာပါသည်။ တိုင်ကြားသူမှလည်း ဌာနသို့ ဆက်သွယ်၍ အီလက်ထရောနစ်အရောင်းဆိုင်မှ ငွေကျပ် ၅,၆၈၄,၀၀၀/- ပေးအပ်မှုအပေါ် လက်ခံရရှိပါကြောင်းနှင့် ကျေနပ်မှုရှိသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုအား ပိတ်သိမ်းလိုကြောင်း ပြောကြားလာသဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

ရေသန့်စက်ဝယ်ယူခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှု အခြေအနေ

မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ စဉ့်ကိုင်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ကုမ္ပဏီတစ်ခုထံမှ ၁၀-၆-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် ငွေကျပ် (၄၅)သိန်းဖြင့် ရေသန့်စက်ဝယ်ယူခဲ့ရာ (၆)လတစ်ကြိမ် ဝန်ဆောင်မှု အပြည့်ပေးရန် ကတိပြုထားသော်လည်း လာရောက်ပြုလုပ်ပေးမှုမရှိခြင်း၊ ရေသန့်စက်တပ်ဆင်ပြီး ရေအရည်အသွေး ပြည့်မီမှုမရှိခြင်း၊ ရေသန့်အရည်အသွေးအား စံသတ်မှတ်ချက်နှင့်အညီ ရယူလိုခြင်း၊ ဖိုက်ဘာရေစစ်အိုး ပေါက်သည်ကို လာရောက်ပြင်ဆင်ပေးမှုမရှိခြင်းတို့ကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ Consumer Call Center သို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုအခြေအနေ။ ကျောက်ဆည်ခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးမှ တိုင်ကြားခံရသည့် ကုမ္ပဏီသို့ ဆက်သွယ်ခဲ့ရာ ၎င်းတို့ကုမ္ပဏီရုံးမှာ မန္တလေးတွင်မရှိဘဲ ရန်ကုန်မြို့တွင် ရှိကြောင်း၊ တိုင်ကြားသူထံသို့ ဝန်ထမ်းများစေလွှတ်ပြီး ပြင်ဆင်ဆောင်ရွက်လျက်ရှိကြောင်း ပြောကြားခဲ့မှုအရ တိုင်ကြားသူထံသို့ ဆက်သွယ်ခဲ့ရာ ကုမ္ပဏီမှ ရေသန့်စက်အား လာရောက်ပြင်ဆင်ပေးလျက်ရှိကြောင်းနှင့် မူလဝယ်ယူစဥ်က ရေသန့်စက်မှာ အိုးအသေးဖြစ်၍ အိုးအကြီးဖြင့် လဲလှယ်လိုကြောင်း၊ ကုမ္ပဏီသို့ တောင်းဆိုခဲ့ရာ ကုမ္ပဏီဘက်မှ အိုးအကြီးဖြင့် လဲလှယ်မည်ဆိုပါက နောက်ထပ် ငွေကျပ် ၁,၅၂၅,၀၀၀/- ပေးရမည်ဖြစ်ကြောင်း နှစ်ဦးနှစ်ဖက် ညှိနှိုင်းသဘောတူညီမှုရရှိခဲ့ကြောင်း တိုင်ကြားသူ၏ တင်ပြမှုအရ သိရှိရပါသဖြင့် ၅-၆-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူမှ ရေသန့်စက် အိုးအကြီးလဲလှယ်ခဲ့ရာတွင် အဆင်ပြေပြီး ရေအရည်အသွေးမှာ ကောင်းမွန်သည့်အတွက် ထပ်မံပေးချေရမည့် ငွေကျပ် ၁,၅၂၅,၀၀၀/- အား ကုမ္ပဏီသို့ ပေးချေခဲ့ပြီးဖြစ်ကြောင်း တိုင်ကြားသူမှ တင်ပြလာပါ၍ တိုင်ကြားမှုအား ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

Pages

Subscribe to RSS - ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ