ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ

Powered by Drupal

အီလက်ထရောနစ်ပစ္စည်း ပြုပြင်ရောင်းဝယ်ရေးဆိုင်၏ ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာ ခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

      ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ ဒဂုံမြို့သစ်တောင်ပိုင်းနေ တိုင် ကြားသူတစ်ဦးသည် အီလက်ထရောနစ်ပစ္စည်း ပြုပြင်ရောင်း ဝယ်ရေးဆိုင်တစ်ဆိုင် နှင့်ပတ်သက်၍ Robotic Vaccum အား ပြင်ဆင်ရန် ဆိုင်သို့ ပေးပို့ထားသော်လည်း (၄)လကြာသည်အထိ ပြင်ဆင်ပေးမှုမရှိသောကြောင့် စားသုံးသူရေးရာ ဦးစီးဌာန၏ Website Complaint System မှတစ်ဆင့် တိုင်ကြားလာပါသည်။

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြား ခံရသည့်  အီလက်ထရောနစ်ပစ္စည်းပြုပြင်ရောင်းဝယ်ရေးဆိုင်သို့ အကြောင်းကြားဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ အီလက်ထရောနစ်ပစ္စည်းပြုပြင်ရောင်းဝယ်ရေးဆိုင်မှ တာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြားသူထံဆက်သွယ်၍ ပြင်ဆင်ရန်ပေးပို့ထားသည့် ပစ္စည်းအစား အသစ်(၁)လုံး လဲလှယ်ပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့မှု အပေါ် တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်လက်ခံခဲ့သည့်အတွက် ပစ္စည်းအား လဲလှယ်ပေးခဲ့ကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာပါသည်။ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြားသူထံ ဆက်သွယ်မေးမြန်းရာ တွင် ပစ္စည်းလဲလှယ်ပေးခဲ့၍ ကျေနပ်မှုရှိပါကြောင်းနှင့် တိုင်ကြားမှုအား ပိတ်သိမ်းလိုကြောင်း ပြန် လည်ပြောကြားခဲ့သဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းခြင်းဖြင့် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

 

 

သောက်ရေသန့်အား အခြားတံဆိပ်ပါဘူးခွံတွင် ထည့်သွင်းရောင်းချသဖြင့် တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

     မွန်ပြည်နယ်၊ မော်လမြိုင်မြို့နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် သောက်ရေသန့်လုပ်ငန်းတစ်ခုထံမှ (၂၀လီတာ)သောက်ရေသန့် ဘူးဝယ်ယူသုံးစွဲခဲ့ရာ အခြားအမှတ်တံဆိပ်( အသားတံဆိပ်)ပါ သောက်ရေသန့်ဘူးခွံထဲတွင် ထည့်သွင်းပြီး အခြားအမှတ်တံဆိပ် (အသားတံဆိပ်)ပေါ်မှ ၎င်း၏အမှတ်တံဆိပ် အား စတစ်ကာကပ်၍ ရောင်းချနေသည့်အတွက် စားသုံးသူအား ထင်ယောင်ထင်မှားဖြစ် စေသည့်အပြင် စတစ်ကာတွင် ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသား ပြည့်စုံမှုရှိ/မရှိစစ်ဆေးပေးနိုင်ပါရန် စားသုံး သူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ စာဖြင့် ပေးပို့တိုင်ကြားလာပါသည်။

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများသည်  အစား အသောက်နှင့်ဆေးဝါးကွပ်ကဲရေးဦးစီးဌာန၊ စည်ပင်သာယာရေးအဖွဲ့၊ အထွေထွေအုပ်ချုပ်ရေးဦးစီး ဌာန၊ စက်မှုကြီးကြပ်ရေးနှင့်စစ်ဆေးရေးဦးစီးဌာနတို့ပါဝင်သော ပူးပေါင်းအဖွဲ့ဖြင့် တိုင်ကြားခံရသည့် သောက်ရေသန့်စက်ရုံသို့ ကွင်းဆင်းစစ်ဆေးရာ စက်ရုံအတွင်းတွင်ရှိသော ၂၀ လီတာ ရေသန့်ဘူးများ မှာ အခြားသောက်ရေသန့်အမည်အမှတ်တံဆိပ်(အသားတံဆိပ်ပါ) ဘူးများဖြစ်နေသည်ကို တွေ့ရှိရ ကြောင်း၊ ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသားနှင့်ပတ်သက်၍ အခြားသက်မှတ်ချက်များ ပြည့်စုံသော်လည်း ၂၀ လီတာနှင့် ၁ လီတာဟူသော ဖော်ပြချက်များကို အင်္ဂလိပ်လိုဖော်ပြထားကြောင်းတို့ကို စစ်ဆေးတွေ့ ရှိရသဖြင့် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်အား နောင်အလားတူကိစ္စရပ်များ မဖြစ်ပေါ်စေရေး အလေးထား လိုက်နာဆောင်ရွက်ရန် အသိပေးခြင်းနှင့် ဥပဒေပါပြဌာန်းချက်များအား လိုက်နာဆောင်ရွက်သွား မည်ဖြစ်ကြောင်း ဝန်ခံကတိလက်မှတ်ရေးထိုး ဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး ဆောင်ရွက်မှုကို တိုင်ကြားသူထံ ဆက်သွယ်ရှင်းပြခဲ့ရာ ကျေနပ်မှုရှိသဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

အွန်လိုင်းမှတစ်ဆင့် ပစ္စည်းဝယ်ယူခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှု အခြေအနေ

      ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ၊ နေပြည်တော်နေ တိုင်ကြားသူ တစ်ဦးသည် Online Page တစ်ခုထံမှ တာလီပုတီး ဝယ်ယူရာ တွင် ငွေကျပ် ၄၅,၀၀၀/- ကြိုလွှဲပေးထားသော်လည်း ပစ္စည်း ပေးပို့မှုမရှိသဖြင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ Call Center (၁၅၃၅)မှတစ်ဆင့် ခေါ်ဆိုတိုင်ကြားလာပါသည်။

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ နေပြည်တော်ဦးစီးမှူးရုံးမှ တာဝန်ရှိ သူများက ပဏာမစုံစမ်းစစ်ဆေးရန် တိုင်ကြားသူသို့ ဆက်သွယ်မေးမြန်းခဲ့ရာတွင် မှာယူထားသော ပစ္စည်းရောက်ရှိလာသော်လည်း ပြထားသောပုံနှင့် ကွဲလွဲမှုရှိနေကြောင်း ပြောကြားခဲ့သဖြင့် Online Page သို့ ဆက်သွယ်ပြောကြားရာတွင် တိုင်ကြားသူ မှာယူထားသောပစ္စည်းကို ပြန်လည်ပေးပို့ပါက ငွေပြန်အမ်းပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပါသည်။ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက စားသုံးသူကာကွယ် ရေးဥပဒေပါ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များ လိုက်နာရမည့် တာဝန်ဝတ္တရားများအကြောင်း အသိပညာပေး ပြောကြားခဲ့ပြီး နောက်နောင်ယခုကဲ့သို့ မဖြစ်စေရန် သတိပေးပြောကြားခဲ့ပြီး တိုင်ကြားသူသို့လည်း ဆက်သွယ်ပြောကြားကာ မှာယူထားသောပစ္စည်းအား ပြန်လည်ပေးပို့စေခဲ့ပြီး ငွေပြန်လည်အမ်းပေး ခဲ့သောကြောင့် ကျေနပ်မှုရှိသဖြင့်  တိုင်ကြားမှုကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းခြင်းဖြင့် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

သက်ဆိုင်ရာဌာနထောက်ခံချက်မပါဘဲ သောက်ရေသန့် ထုတ်လုပ်ဖြန့်ဖြူးနေသဖြင့် တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

      ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ မင်္ဂလာဒုံမြို့နယ်နေ တိုင်ကြား သူတစ်ဦးက သောက်ရေသန့်လုပ်ငန်းတစ်ခုသည် အစား အသောက်နှင့်ဆေးဝါးကွပ်ကဲရေးဦးစီးဌာန (FDA) ၏ ထောက် ခံချက်မပါရှိဘဲ ထုတ်လုပ်ဖြန့်ဖြူး ရောင်းချနေသဖြင့်  စစ်ဆေး အရေးယူပေးပါရန် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ Website Complaint System မှတစ်ဆင့်  တိုင်ကြားလာပါသည်။

     ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက စိစစ်ရာ တွင် ရေသန့်သည် ကျန်းမာရေးဝန်ကြီးဌာန၏ ထိန်းချုပ်အစားအသောက်ဖြစ်ပါသဖြင့် တိုင်ကြားခံရ သည့် အမှတ်တံဆိပ်ပါ သောက်ရေသန့်လုပ်ငန်းသည် အစားအသောက်နှင့်ဆေးဝါးကွပ်ကဲရေးဦးစီး ဌာန(FDA)၏ ထောက်ခံချက်ရယူထားခြင်း ရှိ/မရှိ သိရှိနိုင်ပါရန်နှင့်အဆိုပါလုပ်ငန်းအား လိုအပ်သလို စိစစ်ဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ရေး ညှိနှိုင်းအကြောင်းကြားခဲ့မှုအပေါ် အစားအသောက် နှင့်ဆေးဝါးကွပ်ကဲရေး ဦးစီးဌာနခွဲ(ရန်ကုန်)ရုံးမှ ဌာနမှတ်တမ်းမှတ်ရာများ စိစစ်ချက်အရ တိုင်ကြားခံရသည့် အမှတ်တံဆိပ် ပါ သောက်ရေသန့်လုပ်ငန်းသည် E-Submission System ၌ ၂၉-၈-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် (20 L/PET Bottle, 1L/PET Bottle) (၂)မျိုးအား အစားအသောက် ထုတ်လုပ်ခြင်းထောက်ခံချက် လျှောက်ထား ဆဲဖြစ်ကြောင်း စိစစ်တွေ့ရှိရသဖြင့် ထောက်ခံချက်ရရှိ ပြီးမှသာ ဈေးကွက်အတွင်းဖြန့်ဖြူးရန်နှင့် လိုက်နာမှုမရှိပါက အမျိုးသားအစားအသောက်ဥပဒေအရ အရေးယူခြင်းခံရမည်ဖြစ်ကြောင်းကို တိုင် ကြားခံရသည့် လုပ်ငန်းရှင်သို့ အသိပေးအကြောင်းကြားပြီးဖြစ်ပါကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာ ပါသည်။ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြားသူထံ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများကို ရှင်းလင်းပြောကြားခဲ့ပြီး တိုင်ကြားမှုအား ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

အွန်လိုင်းမှတစ်ဆင့် ဆန်ဝယ်ယူမှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှု အခြေအနေ

       ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီး၊ ပဲခူးမြို့နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် အဆင့်မြင့်ဆန်ရောင်းဝယ်ရေး တစ်ခုထံမှ ပေါ်ဆန်း(ရှယ်)အမျိုး အစားအား အလေးချိန် (၁၀၈)ပေါင်၊ (၂၄)ပြည် ဝင် ဆန်အိတ်ရေ (၃၃)အိတ်ကို အွန်လိုင်းစနစ်ဖြင့်ဝယ်ယူခဲ့ရာ ပေးပို့လာသည့်ဆန် များ၏အရည်အသွေးသည် နမူနာပြထားသည့်ဆန်အရည်အသွေး နှင့်တူညီမှုမရှိဘဲလွန်စွာကွဲလွဲမှုများရှိနေသောကြောင့် အဆင့်မြင့် ဆန်ရောင်းဝယ်ရေးသို့ ဆက်သွယ်ပြောကြားသော်လည်း တာဝန်ယူမှုမရှိသောကြောင့် စားသုံးသူရေး ရာဦးစီးဌာနသို့စာဖြင့် တိုင်ကြားလာပါသည်။

      ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက မြန်မာ နိုင်ငံဆန်စပါးကုန်သည်များအသင်းနှင့် ချိတ်ဆက်ဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ မြန်မာနိုင်ငံဆန် စပါးကုန်သည် များအသင်းက ၂၂-၈-၂၀၂၅ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားခံရသည့် အဆင့်မြင့်ဆန်ရောင်းဝယ်ရေးမှ တာဝန်ရှိ သူနှင့် တိုင်ကြားသူတို့အား အသင်းရုံးသို့ခေါ်ယူ၍ ညှိနှိုင်းဖြေရှင်းပေးမှုအရ ဆန်အိတ်လက်ကျန် (၂၀)အိတ်အတွက် တန်ဖိုးငွေကျပ် ၉၀၀,၀၀၀/-တိတိကို တိုင်ကြားခံရသူမှ ပြန်လည်ပေးလျော်မှု အပေါ် တိုင်ကြားသူမှ သဘောတူကျေနပ်စွာ လက်ခံခဲ့ပြီး အသင်းမှ တာဝန်ရှိသူများ ရှေ့မှောက်တွင် သဘောတူညီချက် လက်မှတ်ရေးထိုးခဲ့ပါကြောင်း အကြောင်းပြန်ကြားလာပါသည်။ ဌာနမှတာဝန်ရှိ သူများသည် တိုင်ကြားသူထံ ဆက်သွယ်မေးမြန်းခဲ့ရာမှ အသင်းမှခေါ်ယူညှိနှိုင်း ဖြေရှင်းပေးမှုအပေါ် ကျေနပ်မှုရှိပါကြောင်းနှင့် တိုင်ကြားမှုအား ပိတ်သိမ်းလိုကြောင်း ပြန်လည်ပြောကြားခဲ့သဖြင့် တိုင်ကြားမှုအား  စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းခြင်းဖြင့် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

 

 

အွန်လိုင်းမှတစ်ဆင့် အိတ်ဝယ်ယူမှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှု အခြေအနေ

     ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးနေ တိုင်ကြားသူတစ် ဦးသည် Online Shop တစ်ခု၏  Page တွင် Branded အိတ်စစ်စစ်အဖြစ် Post တင်ပြီး ကြော်ငြာ သောကြောင့် မှာယူခဲ့ပါကြောင်း၊ မှာယူပြီး မိမိထံ ရောက်ရှိချိန်တွင် အိတ်မှာ Error များပါနေသဖြင့် ကျေနပ်မှုမရှိသောကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီး ဌာနသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

      ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက Online Shop မှ တာဝန်ရှိသူများထံသို့ ဆက်သွယ် အကြောင်းကြားခဲ့သော်လည်း နှစ်ဦးနှစ်ဖက် ပြေလည်မှု မရရှိသောကြောင့် တိုင်ကြားသူနှင့်လုပ်ငန်းရှင် နှစ်ဦးနှစ်ဖက်တို့အား ဌာနသို့ ခေါ်ယူတွေ့ဆုံညှိနှိုင်း ပေးခဲ့ရာ လုပ်ငန်းရှင်မှ တိုင်ကြားသူအား အိတ်ဝယ်ယူထားသည့် တန်ဖိုးငွေကျပ် ၂၂၈,၅၀၀/-တိတိကို ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများရှေ့မှောက်တွင် ပေးအပ်ခဲ့ပြီး ယခုဖြစ်စဉ်နှင့်ပတ်သက်၍လည်း တောင်းပန် စကားပြောကြားခဲ့သည့်အပြင် နောင်တွင်ယခုလိုဖြစ်စဉ်မျိုး ထပ်မံမဖြစ်ပွားစေရေး ကြပ်မတ် ဆောင်ရွက်သွားမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့မှုအပေါ် တိုင်ကြားသူမှ ကျေနပ်လက်ခံပါကြောင်း၊ ယခု ဖြစ်စဉ်နှင့်ပတ်သက်၍ လုပ်ငန်းရှင်နှင့်တိုင်ကြားသူများအနေဖြင့် လူမှုကွန်ယက်စာမျက်နှာများတွင် ရေးသား ပြောဆိုခြင်းများအား ရှောင်ကြဉ်သွားမည်ဖြစ်ကြောင်း သဘောတူညီချက် လက်မှတ်ရေးထိုး ခဲ့ပြီး တိုင်ကြားမှုကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းခြင်းဖြင့် ဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်ခဲ့ပါ သည်။

 

 

ခရီးသွားဝန်ဆောင်မှုနှင့် ကုန်စည်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

      မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ ကျောက်ဆည်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ခရီးသွားဝန်ဆောင်မှုနှင့် ကုန် စည်ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းတစ်ခုမှတစ်ဆင့် “တောသူမ" သဘာဝဆေးဖက်ဝင် ထုတ်ကုန်များ (ခေါင်းလျှော်ရည် အပါ)အား ဂျပ်ဖာ(၄)ဖာကို ငွေကျပ် ၅၂,၀၀ဝ/- ဖြင့် ရန်ကုန်မြို့ရှိ  Super Market တစ်ခုသို့ Deli ပို့ခငွေကျပ် ၂၀,၀၀ဝ/- ဖြင့် အပ်နှံပို့ဆောင်ခဲ့ရာ  ရန်ကုန်မြို့ရှိ  Super Market  သို့ ပစ္စည်းများရောက်ရှိသော်လည်း ငွေကျပ် ၁၈,၉၁,၀၀၀/- တန်ဖိုးရှိ ကုန်ပစ္စည်းများ ပျက်စီးနေပါသဖြင့် နစ်နာဆုံးရှုံးမှုအတွက် ဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ပါရန် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ Call Center မှတစ်ဆင့် ခေါ်ဆိုတိုင်ကြားလာပါသည်။

    ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြား သူနှင့် တိုင်ကြားခံရသူတို့အား ကျောက်ဆည်ခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံး၌  ခေါ်ယူ၍ တွေ့ဆုံဆွေးနွေးခဲ့ရာ တိုင်ကြားသူက တိုင်ကြားခံရသည့် ခရီးသွားဝန်ဆောင်မှုနှင့်ကုန်စည် ပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းအနေဖြင့် ပျက်စီးသွားသော ကုန်ပစ္စည်းများကို ယူဆောင်မှုမရှိပါက  ဆုံးရှုံးငွေမှ အနည်းငယ်ကို လျော့ပေါ့၍ လျော်ပေးရမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ ပျက်စီးကုန်ပစ္စည်းများကို လက်ခံယူ ဆောင်သွားမည်ဆိုပါက ပစ္စည်း တန်ဖိုးငွေကျပ် ၁,၈၉၁,၀၀၀/-ကို ပေးလျော်စေလိုကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပါသည်။ တိုင်ကြားခံရသူမှ ပျက်စီးသွားသည့် ကုန်ပစ္စည်းများအား ယူဆောင်သွားမည်ဖြစ်ပြီး ကျသင့်ငွေအား ပြန်လည် ပေးအပ် မည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားခဲ့ပြီး ကုန်ပစ္စည်းများ၏တန်ဖိုးငွေကျပ် ၁,၈၉၁,၀၀၀/-ကို ခရိုင်ဦးစီးမှူးရှေ့ မှောက်တွင် ပေးအပ်ခဲ့ပါသဖြင့် တိုင်ကြားသူမှကျေနပ်မှုရရှိခဲ့ပြီး တိုင်ကြားမှုကို စားသုံးသူကာကွယ် ရေးဥပဒေအရ နစ်နာဆုံးရှုံးမှုနှင့်အညီ ငွေပြန်လည်ပေးစေခြင်းဖြင့်  ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

 

ဆိုင်ခန်းဝယ်ယူမှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

     ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီး၊ ဒိုက်ဦးမြို့နယ်နေ တိုင်ကြား သူတစ်ဦးသည် ဟံသာဝတီပွဲရုံနှင့် ကုန်တင်ကားဂိတ် များ ပါဝင်သော လက်ကားဈေးကြီးတွင် အခန်းအမှတ် C-XXXX ကို ကုမ္ပဏီ တစ်ခုထံမှ ၇-၉-၂၀၂၅ ရက်နေ့၌ စရံငွေ ကျပ်သိန်း(၅၀)ပေး၍ဝယ်ယူခဲ့ရာ စာချုပ်ချုပ်ဆို ချိန်တွင် ကုမ္ပဏီအရောင်းစာရေးက ၎င်းအခန်းသည် ရောင်းချပြီးအခန်းဖြစ်နေ၍ စရံငွေကျပ်သိန်း (၅၀)အား ပြန်ပေးမည်ဟု ပြောကြားခဲ့သည့်အတွက် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ပါရန် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ စာဖြင့် တိုင်ကြားလာပါသည်။

      ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက စေ့စပ် ညှိနှိုင်းပေးမှုအရ တိုင်ကြားသူက အဆိုပါအခန်းအမှတ်ကို မရပါက အခြားတစ်ခန်းကို ငွေကျပ်သိန်း (၅၀)လျော့ပေးလျှင် အစားထိုးဝယ်ယူသွားမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြားလာသည့်အတွက် ကုမ္ပဏီမှ တာဝန်ရှိသူကလည်း သဘောတူညီမှုရရှိသဖြင့် ၂၁-၉-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားသူနှင့် တိုင်ကြားခံ ရသူတို့အား တွေ့ဆုံပြီး ပဲခူးဟံသာဝတီပွဲရုံနှင့် ကုန်တင်ကားဂိတ်များ ပါဝင်သော လက်ကားဈေးကြီး တွင် ရောင်းချလျက်ရှိသည့် ဆိုင်ခန်းများအနက်မှ တိုင်ကြားသူ စိတ်ကြိုက်ရွေးချယ်၍ မူလအခန်း အမှတ်အစား အခြားအခန်းအား အစားထိုးဝယ်ယူခဲ့ရာ ကုမ္ပဏီမှငွေကျပ်သိန်း(၅၀)ကို လျော့ပေးခဲ့ သည့်အတွက် တိုင်ကြားသူမှကျေနပ်မှုရရှိခဲ့သဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းပေးခြင်းဖြင့် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

 

 

 

 

 

မော်တော်ဆိုင်ကယ်ဝယ်ယူခြင်းနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာမှုအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

      မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး၊ ချမ်းမြသာစည်မြို့နယ်နေ တိုင် ကြားသူတစ်ဦးသည် ချမ်းမြသာစည်မြို့နယ်တွင် ဖွင့်လှစ်ထား သည့် ဆိုင်ကယ်ရောင်းဝယ်ရေးနှင့် ဖြန့်ချိရေးဆိုင်တစ်ဆိုင်မှ  (MDY-79W/ XXXX ) Honda Click မော်တော်ဆိုင်ကယ်အား တရားဝင်မှတ်ပုံတင် မော်တော်ဆိုင်ကယ်အဖြစ် လိမ်လည် ရောင်းချခဲ့ပါသဖြင့် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ပါရန် စားသုံးသူ ရေးရာဦးစီးဌာနသို့ စာဖြင့် တိုင်ကြားလာပါသည်။

        ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက စစ်ဆေး ဆောင်ရွက်ရာတွင် တိုင်ကြားခံရသည့် ဆိုင်ကယ်ရောင်းဝယ်ရေးဆိုင်ပိုင်ရှင်အား ချမ်းမြသာစည် မြို့နယ် တရားရုံးမှ ရာဇသတ်ကြီးဥပဒေပုဒ်မ-၄၂၀ ကို ကျူးလွန်ကြောင်းနှင့်စွဲချက်ရှိသည်ကို ထုချေ ရှင်းလင်းရန် စစ်ဆေးဆဲအမှုဖြစ်သည်ကို စိစစ်တွေ့ရှိရပါသည်။ စားသုံးသူ ကာကွယ်ရေးနည်းဥပဒေ များ နည်းဥပဒေ ၈၀(င)အရ တရားရုံး တစ်ခုခု၏ရှေ့မှောက်၌ စစ်ဆေးကြားနာဆဲအမှုနှင့် တရားရုံး တစ်ခုခု၏ စီရင်ဆုံးဖြတ်ချက်အပေါ် အယူခံသို့မဟုတ် ပြင်ဆင်မှုဝင်ရောက်ဆဲအမှုများအပေါ် ဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်ခြင်းမပြုရဟု ပြဌာန်းထားကြောင်း ဖော်ပြပါရှိသည့်အတွက် တိုင်ကြားမှုကို ဖြေရှင်း ဆောင်ရွက်ပေး၍မရပါကြောင်း တိုင်ကြားသူသို့ ဆက်သွယ်ရှင်းပြခဲ့ပြီး တိုင်ကြားမှုကို ဆက်စပ် ဥပဒေများနှင့်အညီ ဖြေရှင်းစေခြင်းဖြင့်  ပိတ်သိမ်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီးဖြစ်ပါသည်။

 

 

 

 

ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

      ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ လှည်းကူးမြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူ တစ်ဦးသည် အမည်တစ်ခုဖြင့် မှတ်ပုံတင်ထားသော ဆင်းကဒ် နံပါတ်အလှအား အွန်လိုင်းမှတစ်ဆင့် ငွေကျပ်သိန်း(၅၀၀)ဖြင့် ဝယ်ယူအသုံးပြုခဲ့ပြီး ၎င်းအမည်ဖြင့် အမည်ပေါက်ပြောင်းကာ မှတ်ပုံတင်ပြုလုပ်၍ ကိုင်ဆောင်ခဲ့ပါကြောင်း၊  ဆင်းကဒ်ပျောက် ဆုံးသွားသောကြောင့် ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီတွင် ကဒ်အသစ်ပြန် လည် လျှောက်ထားခဲ့ရာ  ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီကစစ်ဆေးပြီး မှန်ကန်သဖြင့် ကဒ်အသစ်ထုတ်ပေး ခဲ့သော်လည်း အဆိုပါဆင်းကဒ်အား ပြင်ပသို့ ရောင်းချထားခြင်းမရှိသည့်အတွက် စစ်ဆေးရမည်ဖြစ်၍ ဆင်းကဒ် အား ပေးထားခဲ့ရန် ပြောကြားသဖြင့် ဆင်းကဒ်အား ပေးထားခဲ့ရာ တစ်ပတ်ကျော်ကြာမှသာ ဆင်းကဒ်အား ပြန်လည်ပေးအပ်ခဲ့ပြီး ပြန်ရချိန်တွင် လိုင်းတက်သော်လည်း နောက်ပိုင်းတွင် ဖုန်းပြော ၍ မရတော့သည့်အပြင် လိုင်းမတက်တော့ပါကြောင်း၊ ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီရုံးချုပ်သို့ ကိုယ်တိုင် သွားရောက်၍ မန်နေဂျာဖြစ်သူ နိုင်ငံခြားသား ဒါရိုက်တာတို့နှင့် တွေ့ဆုံခဲ့ရာ အဆိုပါ ဆင်းကဒ်အလှ အားပြန်ပေးရန် ကုမ္ပဏီအနေဖြင့် အခက်အခဲရှိနေသော်လည်း ဝယ်ယူခဲ့သည့် တန်ဖိုးငွေကျပ်သိန်း (၅၀၀) နစ်နာဆုံးရှုံးမှုမရှိစေရေးအတွက် ပြန်လည်ဆောင်ရွက်ပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း (သို့မဟုတ်) အခြား နံပါတ်အလှဖြင့် ပြောင်းပေးမည်ဖြစ်ကြောင်း နှုတ်ကတိရရှိခဲ့သော်လည်း ဆောင်ရွက်ပေးမှု မရှိဘဲ ဆင်းကဒ်အား ဆက်လက်ပိတ်ထားပါသဖြင့် ပြန်လည်ဖွင့်ပေးစေလိုပါကြောင်းနှင့် မရနိုင်ပါက အခြားနံပါတ်အလှဖြင့် ပြောင်းပေးစေလိုသောကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ လူကိုယ်တိုင် လာရောက် တိုင်ကြားလာပါသည်။

ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှတာဝန်ရှိသူများက စိစစ်ရာ တွင် တိုင်ကြားသူသည် ဆင်းကဒ်ကို ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီတစ်ခု၏ တရားဝင်ဆိုင်များ သို့မဟုတ် ခွင့်ပြုထားသော ကိုယ်စားလှယ်များထံမှ တိုက်ရိုက်ဝယ်ယူခြင်းမဟုတ်သော်လည်း ဆက်သွယ်ရေး ကုမ္ပဏီတစ်ခု၏ ဆင်းကဒ်ဖြစ်နေသောကြောင့် အဆိုပါကုမ္ပဏီထံတွင် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ အရ ဝန်ဆောင်မှုအပေါ် တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းအနေဖြင့် တာဝန်ရှိနေကြောင်း၊ ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီ၏ ရှင်းလင်းတင်ပြချက်အရ ယခုဆင်းကဒ်သည် Vanity Number အမျိုးအစားတွင်ပါဝင်သဖြင့် တရားဝင် မှတ်ပုံတင်ထားသူ တစ်ဦးတည်းသာ အသုံးပြုခွင့်ရရှိနိုင်ပြီး လွှဲပြောင်းမှုမပြုနိုင်သည့် ဆင်းကဒ် အမျိုးအစားတွင် ပါဝင်နေသည့်အတွက် ပြင်ပသို့ရောက်ရှိမှုသည်လည်း ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီ၏ ကြီးကြပ်ကွပ်ကဲမှု အားနည်းလျက်ရှိသည်ကို စိစစ်တွေ့ရှိရသောကြောင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးမှ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေပုဒ်မ ၅၂ ပုဒ်မခွဲ(ဂ)အရ “တိုင်ကြား သူအား Sim Card No. ၀၉********* နှင့် အလားတူ အနောက်နံပါတ်(၅)လုံးတူ နံပါတ်အလှ ဆင်းကဒ်တစ်ခု အစားထိုးပြန်လည်ပေးအပ်ရန်” စီမံခန့်ခွဲရေးဆိုင်ရာအမိန့်ကိုချမှတ်ခဲ့ပါသည်။ ထိုသို့ စီမံခန့်ခွဲရေး ဆိုင်ရာအမိန့်ချမှတ်ခဲ့မှုအပေါ် ဆက်သွယ်ရေးကုမ္ပဏီမှလည်း လိုက်နာဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး တိုင်ကြားသူမှလည်း ကျေနပ်မှုရှိပါသောကြောင့် တိုင်ကြားမှုကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ အစားထိုးပေး စေခြင်းဖြင့်  ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။

 

 

 

Pages

Subscribe to RSS - ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုများ