Main menu

စားသုံးသူရေးရာဌာနခွဲတာဝန်ခံမှ တိုင်ကြားမှုလက်ခံဆောင်ရွက်ခြင်းနှင့်စပ်လျဉ်း၍ ဆွေးနွေး

Powered by Drupal

      ၂၂.၈.၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မွန်ပြည်နယ်ဦးစီးမှူးရုံး၊ စားသုံးသူရေးရာဌာနခွဲတာဝန်ခံသည် စားသုံးသူပြည်သူတစ်ဦးမှ စားသုံးသူထိခိုက်နစ်နာခြင်းနှင့်စပ်လျဉ်း၍ ဆွေးနွေးမေးမြန်းခြင်းအား ပြန်လည်ဆွေးနွေးဖြေကြားခဲ့သည်။

     စားသုံးသူရေးရာဌာနခွဲတာဝန်ခံက စားသုံးသူများအနေဖြင့် ကုန်စည်၊ ဝန်ဆောင်မှုများကို ဝယ်ယူအသုံးပြုရာတွင် ထိခိုက်နစ်နာမှုများရှိပါက ပြန်လည်ကုစားနိုင်ခြင်း၊ တိုင်ကြားနိုင်ခြင်း အခွင့်အရေးများရှိပါကြောင်း၊ တိုင်ကြားမည်ဆိုပါက စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ လူကိုယ်တိုင် ဖြစ်စေ၊ ဖုန်းခေါ်ဆို၍ဖြစ်စေ၊ Consumer Call Center-1535 သို့ဖုန်းခေါ်ဆို၍ဖြစ်စေ၊ www.doca.gov.mm website မှဖြစ်‌စေ၊ DOCA Myanmar Mobile Application မှဖြစ်စေ တိုင်ကြားနိုင်ကြောင်း၊ အဆိုပါ တိုင်ကြားမှုများကို စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနမှ လက်ခံဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးလျက်ရှိကြောင်း ပြန်လည်ဆွေးနွေးခဲ့သည်။

DOCA (မွန်)