Main menu

စားသုံးသူကာကွယ်ရေးအသိပညာရရှိဖို့ Consumer Call Center (1535) ဖုန်းခေါ်ဆို မေးမြန်းစို့

Powered by Drupal

စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ မကွေးတိုင်းဒေသကြီး၊ တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူး၏ လမ်းညွှန်မှု၊ ခရိုင် ဦးစီးမှူး၏ ကြီးကြပ်မှုဖြင့် ပခုက္ကူခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးမှ  စားသုံးသူရေးရာဌာနခွဲတာဝန်ခံ ဒေါ်နွယ်နွယ်အေး နှင့်ဝန်ထမ်းများသည် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းများဆောင်ရွက်ရာတွင် စားသုံးသူပြည်သူများ၊ စီးပွားရေး လုပ်ငန်းရှင်များအနေဖြင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးနှင့်စပ်လျဉ်းသည့် သတင်းအချက်အလက် များ၊ စားသုံးသူရေးရာကိစ္စရပ်များနှင့်စပ်လျဉ်း၍ စုံစမ်းမေးမြန်းရန်၊ တိုင်ကြားနိုင်ရန်နှင့် သိရှိလိုသည် များကို Consumer Call Center (1535)သို့ ရုံးဖွင့်ရက်၊ ရုံးချိန်အတွင်းမှာ ခေါ်ဆိုမေးမြန်းနိုင်ကြောင်း၊ အသိပညာပေးလျက်ရှိသည့်အပေါ် (.၁၂.၂၀၂၅)ရက်နေ့၊ နံနက်(၁၀:၄၅)အချိန်တွင် ပခုက္ကူမြို့၊ အမှတ် ()အခြေခံပညာမူလတန်းကျောင်းရှိ  Grade-5 ကျောင်းသား မောင်လပြည့်ဟိန်း မှ  Consumer Call Center (1535) လိုင်းခွဲ()သို့ဖုန်းခေါ်ဆို၍ စားသုံးသူ၏အခွင့်အရေးများအား မေးမြန်းခဲ့ရာတာဝန်ရှိ သူများက ပြန်လည် ရှင်းလင်းဖြေကြားခဲ့ကြောင်း သိရှိရပါသည်။

DOCA(မကွေး)