Main menu

မြန်မာ့အသံနှင့်ရုပ်မြင်သံကြား(MRTV)နှင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီး ၏ထုတ်ကုန်လုံခြုံစိတ်ချရမှုဆိုင်ရာ လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်မှုများအားတွေ့ဆုံဆွေးနွေးခြင်း (Interview)အစီအစဉ်ဆောင်ရွက်

Powered by Drupal

    ၂၀၂၄ခုနှစ်၊ ဒီဇင်ဘာလ(၁၁)ရက်နေ့တွင် မြန်မာ့အသံနှင့်ရုပ်မြင်သံကြား(MRTV) မန္တလေးရုံးခွဲနှင့် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးမှ ထုတ်ကုန်လုံခြုံစိတ်ချရမှု ဌာနခွဲတာဝန်ခံဦးမျိုးထွန်း(ဦးစီးအရာရှိ)တို့သည် မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးအတွင်း စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းများ၏ အဓိကလုပ်ငန်းစဉ် တစ်ခုဖြစ်သော ထုတ်ကုန်လုံခြုံစိတ်ချရမှုဆိုင်ရာလုပ်ငန်း ဆောင်ရွက်နေမှုများအား မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှုးရုံး အစည်းအဝေးခန်းမ၌ သတင်းရိုက်ကူး ၍တွေ့ဆုံဆွေးနွေးခြင်း( Interview) အစီအစဉ်ဆောင်ရွက်ခဲ့ကြပါတယ်။

    ထိုသို့တွေ့ဆုံဆွေးနွေးရာတွင် မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးအတွင်း စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းများအား ဘက်စုံ၊ထောင့်စုံမှဆောင်ရွက်နေမှုများ၊ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်း၏ အဓိကလုပ်ငန်းစဉ် တစ်ခုဖြစ်သော ဈေးကွက်စောင့်ကြည့်စစ်ဆေးခြင်းများတွင် ၂၀၂၄-၂၀၂၅ ဘဏ္ဍာရေး နှစ်အတွင်းစားသုံးသူများ၏ ဘေးအန္တရာယ်ဖြစ်နိုင်ခြေအနည်းအများကို ထည့်သွင်းစဉ်းစားပြီး ဦးစားပေးကုန်စည်များအဖြစ်သတ်မှတ်၍ မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးစားသုံးသူရေးရာကော်မတီသို့ တင်ပြခွင့်ပြုချက်ရယူကာ သက်ဆိုင်ရာမိတ်ဖက်ဌာနများနှင့် ပူးပေါင်း၍ လအလိုက်ဈေးကွက် စောင့်ကြည့်စစ်ဆေးနေမှုများ၊ ဈေးကွက်စောင့်ကြည့်စစ်ဆေးရာတွင် အဓိကအနေဖြင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေပါ သတ်မှတ်ထားသောကုန်အညွှန်းအမှတ်အသားဖော်ပြချက်များ နှင့်ကိုက်ညီမှုရှိ၊မရှိ၊ သက်ဆိုင်ရာဌာနများမှ စားသုံးရန်မသင့်ထုတ်ပြန်ထားသော ကုန်စည်များ ရောင်းချမှု ရှိ/မရှိ စစ်ဆေးနေမှုများ၊ ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသားပြည့်စုံစွာ ဖော်ပြမှုမရှိသော ကုန်ပစ္စည်းများနှင့် သက်ဆိုင်ရာဌာနများမှ တားမြစ်ထားသော ကုန်ပစ္စည်းများတွေ့ရှိပါက အရေးယူဆောင်ရွှက်မည့်အခြေအနေများ၊မန္တလေးတိုင်းဒေသကြီးအတွင်းစားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရစစ်ဆေးရေးအရာရှိခန့်အပ်ပြီးစစ်ဆေးရေးအရာရှိများ၏စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းဆောင်ရွက်နေမှုများ၊စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များ၏ထုတ်လုပ်သောကုန်စည်များအားသတ်မှတ်ထားသော ကုန်အညွှန်းအမှတ်အသားများ ပြည့်စုံစွာဖော်ပြစေရေး အခမဲ့စိစစ်၍ ပြန်ကြားပေးနေမှု အခြေအနေများအား တွေ့ဆုံဆွေးနွေးမေးမြန်းဖြေကြားခဲ့ကြပါသည်။

     နိဂုံးချုပ်အပိုင်းတွင် သီးခြားဖြည့်စွက်ပြောကြားလိုသည်များအား ဆွေးနွေးရာတွင် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ၊ စားသုံးသူကာကွယ်ရေးနည်းဥပဒေများ၊ အမိန့်ညွှန်ကြားချက်များ အားလုံးကို ခြုံငုံသုံးသပ်ကြည့်ပါက စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များအနေဖြင့် အဓိကလုပ်ဆောင်ရမည့် အချက်များမှာ ကုန်စည်၊ ဝန်ဆောင်မှုများနှင့်ပတ်သက်၍ (၁) မှန်ကန်ရှင်းလင်းသည့်သတင်း အချက်အလတ်များ၊ အာမခံချက်များ၊ ကတိကဝတ်များပေးရန်နှင့် (၂)ပေးထားသည့်သတင်း အချက်အလတ်များ၊ အာမခံချက်များ၊ ကတိကဝတ်များ အတိုင်းဆောင်ရွှက်ပေးရန် စသည့်အချက် (၂)ချက်ကိုအဓိကထားလိုက်နာရန်လိုအပ်ကြောင်းနှင့်စားသုံးသူများအနေဖြင့်လည်းစားသုံးသူ၏တာဝန်များကို လိုက်နာမည်ဆိုပါက စားသုံးသူကာကွယ်ရေးလုပ်ငန်းများ ယခုထက်ပိုမိုဆောင်ရွက်နိုင်မည့် အခြေအနေများကို အကျယ်တဝင့် မေးမြန်းဆွေးနွေးခဲ့ကြောင်း တင်ပြလိုက်ရပါတယ်။

  • မန္တလေး)