
မြန်မာနိုင်ငံ နှင့် လာအိုနိုင်ငံ တို့သည် ၂၀၂၅ ခုနှစ်အစောပိုင်းတွင် မြစ်၊ ချောင်း၊ ရေကြောင်း သဘာဝ လမ်းကြောင်းတွေကို အသုံးပြုပြီး ကုန်ပစ္စည်း သယ်ယူပို့ဆောင်မှုလုပ်ငန်း(riverine or inland waterway) များကို ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်မှုများ စတင်ခဲ့ကြကြောင်း သတင်းရရှိပါတယ်။ ထို့ကြောင့် ရေကြောင်း လမ်းများဖြင့် ကုန်သွယ်ရေးလုပ်ငန်းများ အများဆုံး ဆောင်ရွက်၍ ရနိုင်မည့် ဧရာဝတီ၊ စစ်ကိုင်းနဲ့ မဲခေါင်မြစ်စီးဆင်းမှုများအတိုင်း သယ်ယူပို့ဆောင်ရေး စနစ်များကို ခေတ်မီစနစ်များဖြင့် ပြန်လည်ဖွံ့ဖြိုး ပေးခြင်းတို့ကို ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်သွားမည် ဖြစ်ပါသည်။ အဆိုပါဆောင်ရွက်မှုများကြာင့် ကုန်သွယ်မှု ဆောင်ရွက်ရာတွင် သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးအချိန်တို သက်သာမည် ဖြစ်ပါကြောင်း နိုင်ငံတကာ သတင်းများ နှင့် အာဆီယံသတင်းများအရ သိရှိရပါတယ်။
DOCA(ဧရာဝတီ)