
ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ၊ နေပြည်တော် စားသုံးသူရေးရာကော်မတီ(၃/၂၀၂၅)၊ လုပ်ငန်း ညှိနှိုင်း အစည်းအဝေးကို (၂၃-၇-၂၀၂၅) ရက်တွင် နေပြည်တော်တိုင်းဒေသကြီး ဦးစီးမှူးရုံး၌ ကျင်းပပြုလုပ်ခဲ့ပါသည်။
အစည်းအဝေးတွင် နေပြည်တော်၊ စားသုံးသူရေးရာ ကော်မတီ ဥက္ကဌ ဦးဇေယျာလင်းက နေပြည်တော် ဦးစီးမှူးရုံးအနေဖြင့် 2025-2026 ဘဏ္ဍာနှစ်၊ (ဧပြီလမှ ဇူလိုင်လအထိ) စားသုံးသူ ကာကွယ်ရေးအသိပညာပေးခြင်း (12)ကြိမ်၊ ကုန်စည်နှင့် ဝန်ဆောင်မှုများ ဘေးအန္တရာယ် ကင်းရှင်းစေရန်အတွက် ထုတ်ကုန်များ လုံခြုံစိတ်ချရမှုရှိစေရေး၊ စျေးကွက်စောင့်ကြည့်စစ်ဆေး ခြင်း(36)ကြိမ်၊ စီးပွာရေးလုပ်ငန်းရှင်များနှင့် တွေ့ဆုံခြင်း(5)ကြိမ် ဆောင်ရွက်နိုင်သည်ကို တွေ့ရှိ ရကြောင်း၊ ထို့အပြင် ဆန်၊ ဆီအပါအဝင် အခြေခံစားကုန်များကို သင့်တင့် မျှတသည့် စျေးနှုန်းဖြင့် စားသုံးသူများ ဝယ်ယူစားသုံးနိုင်ရေး၊ အိမ်သုံးဆေးဝါးနှင့် အခြေခံလူသုံးကုန်ပစ္စည်းများ ပြတ်လပ် မှု မရှိစေရေးအတွက် သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့် ပူးပေါင်းပြီး အထူးစျေးကွက် စောင့်ကြည့်စစ်ဆေး ခြင်း (27)ကြိမ်၊ စားသုံးသူတိုင်ကြားမှုအနေဖြင့် တိုင်ကြားမှု (3)မှုရှိခဲ့ပြီး၊ (2)မှုအား စားသုံးသူ ကာကွယ်ရေးဥပဒေနှင့်အညီ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး(1)မှုမှာ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ဆဲ ဖြစ်သည်ကို တွေ့ရှိရကြောင်း၊ သက်ဆိုင်ရာ ကော်မတီဝင်များအနေဖြင့် နေပြည်တော် စားသုံးသူရေးရာ ကော်မတီနှင့်ပူးပေါင်းပြီး စားသုံးသူပြည်သူများ၏ ယုံကြည်အားကိုးမှုများ ပိုမိုရရှိအောင် ဆောင် ရွက်ရမည်ဖြစ်ကြောင်း၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်များ အနေဖြင့်လည်း လိုက်နာ စောင့်ထိန်းရမည့် ကျင့်ဝတ်များကိုသိရှိနားလည်ပြီး ကော်မတီအပေါ် ယုံကြည်မှု ရှိလာမည်ဖြစ်ကြောင်း ပြောကြား သွားပါသည်။
ဆက်လက်၍ စားသုံးသူရေးရာကော်မတီ အတွင်းရေးမှူးက စားသုံးသူတိုင်ကြားမှုနှင့် စပ်လျဉ်း၍ ဆောင်ရွက်မှု အခြေအနေ၊ (၂၀၂၅-၂၀၂၆) ဘဏ္ဍာနှစ်(ဧပြီလမှ ဇူလိုင်လ)အထိ ကုန်အညွှန်း အမှတ်အသား ပြည့်စုံမှန်ကန်မှု ရှိ/မရှိ အခြေအနေနှင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေး လုပ်ငန်းများ ဆောင်ရွက်ထားမှု အခြေအနေများကို Power Point ဖြင့် အသေးစိတ် ရှင်းလင်း တင်ပြခဲ့ပါသည်။
ရှင်းလင်း တင်ပြချက်များအပေါ် နေပြည်တော်စားသုံးသူရေးရာ ကော်မတီ ဥက္ကဋ္ဌနှင့် ကော်မတီဝင်များက လိုအပ်သည်များ ဖြည့်စွက်ဆွေးနွေးခဲ့ကြပြီး၊ ကော်မတီအစည်းအဝေးကို ရုပ်သိမ်းလိုက်ပါသည်။
DOCA(ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ)