မအူပင်မြို့နယ်အတွင်း စားသောက်ဆိုင်လုပ်ငန်းရှင်များနှင့် တွေ့ဆုံ၍ ဝန်ဆောင်မှုနှင့် စပ်လျဉ်း၍ အသိပညာပေးရှင်းလင်း

Powered by Drupal

   စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသည် ကုန်စည်နှင့် ဝန်ဆောင်မှုများကို စားသုံးသူအခွင့်အရေးနှင့် အကျိုးစီးပွား ကာကွယ်ပေးနိုင်ရန် ဥပဒေနှင့်အညီ ဆောင်ရွက်ပေးလျှက်ရှိပြီး ကွင်းဆင်းစစ်ဆေးခြင်း၊ အသိပညာပေးခြင်း၊ ဈေးကွက်စောင့်ကြည့်စစ်ဆေးခြင်း၊ တို့ကို ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပြီး ဝန်ဆောင်မှု လုပ်ငန်းဖြင့် စားသုံးသူလိုအပ်ချက် ဖြည့်ဆည့်ပေးနိုင်ရန် ကွင်းဆင်း အသိပညာပေးခြင်း များကိုလည်း ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။

     ၁၄-၈-၂၀၂၅ ရက်နေ့တွင် မအူပင်ခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးမှ စစ်ဆေးရေးအရာရှိ ဒေါ်ခိုင်ခိုင်လင်းမှ စားသောက်ဆိုင်လုပ်ငန်းရှင် ဖြစ်သော ရွှေကံကော် လက်ဖက်ရည်နှင့် စားသောက်ဆိုင်တာဝန်ခံနှင့် ရေလဲလမ်းဆုံရှိ စားသောက်ဆိုင်ခန်းမတွင် တွေ့ဆုံ၍ စားသောက်ဆိုင် ဝန်ဆောင်မှုနှင့် စပ်လျဉ်း၍ စားသုံးသူပိုမိုသိရှိနားလည်နိုင်ရန် သတင်းအချက်အလက်များ ကြိုတင်ကြေငြာထားရန်နှင့် သတ်မှတ်ချိန် ကာလအတွင်း စားသုံးသူကျေနပ်အောင် ဝန်ဆောင်မှုကို ဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ရန်၊ စားသုံးသူက တန်ဖိုးနှင့်အညီပေးချေ၍ စားသုံးသူရုပ်ပိုင်း၊စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာ ထိခိုက်မှု မရှိစေရန် ဝန်ဆောင်မှုပြုနိုင်ရန် ကိုလည်းကောင်း၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်’ တာဝန်များ သိရှိလိုက်နာရန်ရှင်းလင်းခြင်း၊ အခန်း(၁၃) ဝန်ဆောင်မှုနှင့်စပ်လျဉ်း၍ အာမခံချက်ပေးခြင်း အချက်အလက်များအကြော်ငး ဝန်ဆောင်မှု လုပ်ငန်းများ၏ အာမခံချက်နှင့် စက်လျဉ်း၍ စားသုံးသူတောင်ဆိုနိုင်သည့် အခွင့်အရေး ရှိသည်အတွက် ဆိုင်တာဝန်ခံများ သိရှိနိုင်ရန် ဆွေးနွေးခဲ့ကြောင်း၊ ဝန်ဆောင်မှုကဏ္ဍသည်လည်း စီပွားဖြစ်လုပ်ကိုင်သော လုပ်ငန်းတစ်ခု ဖြစ်သဖြင့် အဓိကအရေးပါသောအပိုင်းဖြစ်၍ ဝန်ဆောင်မှု ကောင်းကောင်းပေး၍ ဆောင်ရွက်ရန်ကို မှာကြားဆွေးနွေးခဲ့ကြောင်းသိရသည်။

DOCA(ဧရာဝတီ)