Main menu

လေကြောင်းလိုင်းဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

Powered by Drupal

      တနင်္သာရီတိုင်းဒေသကြီး၊ ကော့သောင်းမြို့နယ် နေတိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် လေကြောင်းလိုင်းဝန်ဆောင် မှုလုပ်ငန်းမှ ခရီးစဉ်အား အသိပေးမှုမရှိဘဲ ရက်ရွှေ့ဆိုင်း သည့်အတွက် ခရီးသည်(၄)ဦးမှာ ဟိုတယ်တွင် တစ်ရက် တည်းခိုနေထိုင်ခဲ့ရသဖြင့် တည်းခိုခငွေကျပ် ၃၀၀,၀၀၀/- ကုန်ကျခဲ့မှုကို လျော်ကြေးငွေ ပြန်လည်ရယူလို၍ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနသို့ Website Complaint System မှတစ်ဆင့် ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

     ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ဌာနမှ တာဝန်ရှိသူများက တိုင်ကြား မှုကို စိစစ်ရာတွင်  တိုင်ကြားသူဝန်ဆောင်မှုရယူထားသော လေကြောင်းလိုင်းက  ၈-၁၀-၂၀၂၅ ရက် နေ့ ကော့သောင်းမြို့မှရန်ကုန်မြို့ ခရီးစဉ်အား ကြိုတင်သတိပေးချက်မရှိဘဲ ၉-၁၀-၂၀၂၅ ရက်နေ့သို့ ရွှေ့ဆိုင်းခဲ့သဖြင့် ခရီးသည် (၄)ဦးသည် ဟိုတယ်တွင် တစ်ရက်တည်းခိုနေထိုင်ခဲ့ရသည့်အတွက် နစ်နာသည့်ကုန်ကျငွေကျပ် ၃၀၀,၀၀၀/-ကို ပြန်လည်ရယူလို၍ တိုင်ကြားခြင်းဖြစ်ကြောင်း စိစစ် တွေ့ရှိရသဖြင့် လေကြောင်းလိုင်း(ကော့သောင်းရုံးခွဲ)မှ တာဝန်ခံသို့ဆက်သွယ်ပြီး စားသုံးသူကာ ကွယ်ရေးဥပဒေပုဒ်မ ၂၁ ပုဒ်မခွဲ (က)၊ ပုဒ်မ ၂၇ ပုဒ်မခွဲ (က)အရ လုပ်ငန်းရှင်ဘက်မှ အာမခံချက် ပေးထားသည့်ကာလအတိုင်း ဝန်ဆောင်မှုပေးရန် ပျက်ကွက်ခဲ့မှုကြောင့် နစ်နာဆုံးရှုံးမှုအပေါ် လျော် ကြေးပေးဆောင်ရမည်ဖြစ်ကြောင်း ဆွေးနွေးပြောကြားခဲ့ရာ လေကြောင်းလိုင်းတာဝန်ရှိသူမှ နစ်နာ ဆုံးရှုံးမှုအတွက် လျော်ကြေးငွေကျပ် ၃၀၀,၀၀၀/-ကို တိုင်ကြားသူသို့ ပေးအပ်ခဲ့ပြီး တိုင်ကြားသူ မှလည်း ကျေနပ်မှုရှိပါသောကြောင့် စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ ဆုံးရှုံးမှုတန်ဖိုးနှင့်အညီ ငွေပြန်လည်ပေးစေ ခြင်းနည်းလမ်းဖြင့် တိုင်ကြားမှုကို ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။