Main menu

စားသုံးသူနစ်နာမှုတိုင်ကြားစာအား ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှုအခြေအနေ

Powered by Drupal

     စီးပွားရေးနှင့် ကူးသန်းရောင်းဝယ်ရေးဝန်ကြီးဌာန၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာနအနေဖြင့် စားသုံးသူပြည်သူများ စားသုံးသူအခွင့်အရေးချိုးဖောက်ခံရမှုနှင့် အကျိုးစီးပွားထိခိုက်နစ်နာမှုများကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေ၊ နည်းဥပဒေနှင့်အညီ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးလျှက်ရှိရာ (၂၈.၃.၂၀၂၂)ရက် နေ့တွင် ရုံးချုပ်၊ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန Website Complaint Systemသို့  ရွှေဘိုမြို့ အမှတ်(၅) ရပ်ကွက်၊ မင်းရပ်နေ ×××××× မှ Wave Money ပတ်သက်၍ ညှိနှိုင်းဖြေရှင်းပေးပါရန် တိုင်ကြားခဲ့ပါသည်။ ၎င်းတိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားသူထံ ရွှေဘိုခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးမှ တိုင်ကြားသည့်အကြောင်းအရာနှင့် ဖြေရှင်းပေးစေလိုသည့် နည်းလမ်းအား တယ်လီဖုန်းဖြင့် ဆက်သွယ်မေးမြန်းရာ Wave Money accထဲသို့ ထည့်ထားသည့် ငွေကြေး တစ်စုံတစ်ရာ ဆုံးရှုံးမှုမရှိသော်လည်း acc ထဲသို့ ငွေကြေးမသမာမှုဟု စာရောက်လာပြီး  accအားပိတ်ထားသည်မှာ တစ်လကျော်ကြာပြီဖြစ်ကြောင်း၊ Customer Service သို့တယ်လီဖုန်းဖြင့် ဆက်သွယ်သော်လည်း တိုင်ကြားသည့် (၂၈.၃.၂၀၂၂)ရက်နေ့ထိ accအား ပြန်လည်၍ ဖွင့်လှစ်ပေးခြင်း မရှိသေးသည့်အပြင် ပြန်လည်မဆက်သွယ်၍ ထိရောက်မှုလည်းမရှိသဖြင့် Website Complaint Systemသို့ ဆက်သွယ် တိုင်ကြားရခြင်းဖြစ်ကြောင်း၊ မိမိအနေဖြင့် accနှင့်ပတ်သက်၍ ငွေကြေးမသမာမှု တစ်စုံတစ်ရာ ပြုလုပ်ခြင်းမရှိဘဲ ရိုးရိုးသာအသုံးပြုခြင်းဖြစ်၍ acc အား ပြန်လည် ရယူ အသုံးပြုလိုပါသဖြင့်  ညှိနှိုင်း ပေးစေလိုကြောင်း ပြန်လည်ဖြေကြားခဲ့ပါသည်။

          တိုင်ကြားစာနှင့်ပတ်သက်၍ ညှိနှိုင်းဖြေရှင်းနိုင်ရန်  Digital Money Myanmar Ltd.(Wave Money)၏  ငွေကြေးလွှဲပြောင်းဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားမှုဖြစ်ပေါ်လာပါက လျင်မြန်စွာ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်နိုင်ရေး ဆက်သွယ်ပေးနိုင်ပါရန် အကြောင်းကြားထားသည့် တာဝန်ရှိသူထံ ဌာနမှ တယ်လီဖုန်းဖြင့်ညှိနှိုင်းချိတ်ဆက်ရာ (၂၂.၄.၂၀၂၂)ရက်နေ့တွင်တိုင်ကြားသူ၏ Wave Money accအား ပြန်လည်ဖွင့်လှစ်ပေးပြီးဖြစ်ကြောင်း (၂၅.၄.၂၀၂၂)ရက်နေ့တွင် တယ်လီဖုန်းဖြင့်  အကြောင်းပြန်ကြား ခဲ့ပါသည်။ Digital Money Myanmar Ltd.(Wave Money)၏  အကြောင်းပြန်ကြားမှုအား တိုင်ကြားသူထံ  ဌာနမှ (၂၅.၄.၂၀၂၂)ရက်နေ့တွင် တယ်လီဖုန်းဖြင့် အကြောင်းပြန်ကြားပေးခဲ့ရာ Wave Money  accအား ပြန်လည်ရရှိပြီဖြစ်ကြောင်း ယခုကဲ့သို့ ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ပေးသဖြင့် ဌာနကို ကျေးဇူးတင်ပါကြောင်းနှင့် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ပေးသည့်အပေါ် စိတ်ကျေနပ်မှုရှိပါကြောင်း ပြန်လည် ဖြေကြားခဲ့သဖြင့် Wave Money acc          ပြန်လည်ရယူအသုံးပြုလိုသည့် တိုင်ကြားစာအား ညှိနှိုင်းဖြေရှင်း ပေးခဲ့ပါသည်။

DOCA(စစ်ကိုင်း)