Main menu

ဖိနပ်အရောင်းဆိုင်ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားမှုအပေါ် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးမှု

Powered by Drupal

          ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ အရှေ့ရန်ကင်းနေ တိုင်ကြားသူတစ်ဦးသည် ***** ဖိနပ်ဆိုင်မှ ဖိနပ်တစ်ရံအား ကျပ်၆၅၀၀၀/-ဖြင့်ဝယ်ယူခဲ့ပြီးစတင်အသုံးပြုခဲ့ရာ ဖိနပ်အတွင်းအပြင် လည်သာများ အစိတ်စိတ်အမွှာမွှာဖြစ်ပေါ်လာသောကြောင့် ကျေနပ်မှုမရှိ၍ စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီးဦးစီးမှူးရုံးသို့ ဆက်သွယ်တိုင်ကြားလာပါသည်။

          အဆိုပါတိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ အနောက်ပိုင်းခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးမှ တာဝန်ရှိသူများက ***** ဖိနပ်ဆိုင်သို့ မည်သို့ဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ရေး ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်မေးမြန်းခဲ့ရာ ဖိနပ်ဆိုင် တာဝန်ခံမှ တိုင်ကြားသူစိတ်ကျေနပ်မှုရရှိစေရေးအတွတ် ကြိုက်နှစ်သက်ရာ ပစ္စည်းအား ၎င်းတို့ဆိုင်မှ နစ်နာမှုအတွက် ကျပ် ၃၀၀၀၀/- ဖိုးလက်ဆောင် ပြန်လည်ပေးဆောင်ပြီးဖြစ်ကြောင်း ပြန်ကြားလာသဖြင့် ဌာနမှ တိုင်ကြားသူထံ ဖုန်းဖြင့်ဆက်သွယ်မေးမြန်း အတည်ပြုရာတွင်  ***** ဖိနပ်ဆိုင်မှ ကျေနပ်အောင်ဖြေရှင်းပေးခဲ့သည့်အတွတ် တိုင်ကြားမှုအား ပိတ်သိမ်းလိုကြောင်း ပြန်လည်ဖြေကြားခဲ့သဖြင့် အမှုအားပိတ်သိမ်း ဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။ စားသုံးသူများအနေဖြင့် ကုန်စည်(သို့မဟုတ်)ဝန်ဆောင်မှုတစ်ခုကို ဝယ်ယူအသုံးပြုရာတွင် မိမိပေးလိုက်ရသော တန်ဖိုးနှင့် ညီမျှသည် ကုန်စည်ကို မရရှိပါက (သို့မဟုတ်) မိမိပေးလိုက်ရသည့် တန်ဖိုးနှင့် ထိုက်တန်သည့် ဝန်ဆောင်မှုကိုမရရှိပါက နစ်နာဆုံးရှုံးမှုဖြစ်ခဲ့လျှင် စားသုံးသူကာကွယ်ရေး ဥပဒေနှင့်အညီ ထိထိ ရောက်ရောက်ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်နိုင်သည့် တိုင်ကြားမှုသာဓကတစ်ခုအဖြစ် အသိပေးအပ်ပါသည်။

DOCA(ရန်ကုန်)