Main menu

မော်တော်ယာဉ်လိုင်းတစ်ခု၏ ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ တိုင်ကြားလာခြင်းအပေါ် ဖြေရှင်းပေးမှုအခြေအနေ

Powered by Drupal

     ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီး၊ ပြည်မြို့နယ်နေ တိုင်ကြားသူ သည် မွန်ပြည်နယ်၊ မော်လမြိုင်မြို့မှ ပြည်မြို့သို့ မော်တော်ယာဉ်လိုင်းတစ်ခုဖြင့် စီးနင်းလိုက်ပါလာ ခဲ့ရာ ပြည်မြို့သို့ရောက်ရှိချိန်တွင် ၎င်း၏ခရီးဆောင် အိတ်မပါရှိတော့သဖြင့် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ပါရန် စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၊ ပြည် ခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးသို့ စာဖြင့် တိုင်ကြားလာပါသည်။

   ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ။     တိုင်ကြားမှုနှင့်ပတ်သက်၍ ပြည်ခရိုင်ဦးစီးမှူးရုံးမှ တာဝန်ရှိသူများသည် ၁-၂-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် တိုင်ကြားခံရသည့် ကားဂိတ်မှ ယာဉ်မောင်း နှင့် ယာဉ်နောက် လိုက်တို့အား ခေါ်ယူဆွေးနွေးရာတွင် တိုင်ကြားသူသည် ၂၃-၁-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် မိမိတို့ မော်တော်ယာဉ်ဖြင့် မော်လမြိုင်မြို့မှ ပြည်မြို့သို့ စီးနင်းလိုက်ပါခဲ့သည်မှာ မှန်ကန်ပါကြောင်း၊  တိုင်ကြားသူ၏  ခရီးဆောင်အိတ်အား သုံးဆယ်မြို့တွင် မှားယွင်း၍ ချထားပေးမိပါကြောင်း၊ တိုင်ကြားသူ ကျေနပ်သည်အထိ ဖြေရှင်းပေးမည်ဖြစ်ပါကြောင်း ပြောကြားခဲ့သည့်အတွက်  တိုင်ကြားသူအား ခေါ်ယူဆွေးနွေးခဲ့ရာ တိုင်ကြားသူက ပျောက် ဆုံးသွားသော ခရီးဆောင်အိတ်နှင့် အိတ်အတွင်းပါရှိသော ဖုန်းနှင့်အခြားပစ္စည်းတို့၏ တန်ဖိုး သည် ၁၃ သိန်းခန့်ရှိပြီး ပစ္စည်းတန်ဖိုးထဲမှ ၈ သိန်းကျပ်ကို ယာဉ်မောင်းနှင့် ယာဉ်နောက် လိုက်တို့မှ ပြန်လည်ပေးလျော်မည်ဆိုပါက ကျေနပ်မှုရှိကြောင်း၊ ၎င်း၏ ခရီးဆောင်အိတ်အား မူလအတိုင်းပြန်လည်ရရှိပါက ယာဉ်မောင်းနှင့် ယာဉ်နောက်လိုက်တို့ထံ ငွေကျပ်(၈)သိန်း အား ပြန်လည်ပေးအပ်မည်ဖြစ်ပါကြောင်း ညှိနှိုင်းရရှိခဲ့ပါသည်။ ဆွေးနွေးညှိနှိုင်းချက်အရ ယာဉ်မောင်းနှင့် ယာဉ်နောက်လိုက်တို့မှ တိုင်ကြားသူသို့ ၁-၂-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် ငွေကျပ် (၅) သိန်း၊  ၅-၂-၂၀၂၄ ရက်နေ့တွင် ငွေကျပ်(၃)သိန်း၊ စုစုပေါင်း ငွေကျပ်(၈)သိန်းကို  ပေးအပ်ခဲ့ သဖြင့် နှစ်ဦးနှစ်ဖက် စိတ်ကျေနပ်မှုရရှိခဲ့ပြီး တိုင်ကြားမှုကို စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဥပဒေအရ စေ့စပ်ညှိနှိုင်းခြင်းဖြင့် ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။